امیر حعفر پوردر گفتگو با تابناک:

سهمیه سوخت ناوگانی که تا پایان شهریورماه شناسایی نشده اند قطع می شود

مدیر کل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌‌ها استان کرمانشاه گفت: سهمیه سوخت ناوگانی که تا پایان شهریورماه در این طرح شناسایی نشده باشند به طور کلی قطع می‌شود و برای اجرای فاز بعدی این طرح اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 03 July 2017
امیر حعفر پور امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه با بیان اینکه نام نویسی دریافت  سهمیه سوخت با سامانه  www.utcms.ir امکان‌پذیر است، اظهارداشت:  مالکان ناوگان باید از طریق مراجعه حضوری به شهرداری( سازمان تاکسیرانی) شهر مورد نظر یا دفاتر پستی سراسر کشور برای ناوگان خود پروانه فعالیت دریافت و از قطع سهمیه سوخت خود جلوگیری کنند. 

وی در ادامه گفت: طرح «توزیع سوخت بر اساس پیمایش» که از سال 94 برای ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری عملیاتی شده بود، این‌بار برای ناوگان باری و مسافری درون‌شهری در حال اجراست و بر اساس مصوبه مربوطه طرح کلی توزیع سوخت بر اساس پیمایش با اضافه شدن ناوگان دیزلی درون‌شهری تکمیل می شود. 

مدیر کل  حمل و نقل و ترافیک شهری سازمان شهرداریهای استان کرمانشاه  تصریح کرد: شناسایی ناوگان دیزلی که مخصوص حمل بار و مسافر در داخل شهرها هستند، گام اول ساماندهی به منظور تخصیص سوخت است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار