ورزشکار کرمانشاهی مدال نقره مسابقات پرتاب وزنه قهرمانی جهان را کسب کرد

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از کسب مدال نقره توسط مهران نکویی مجد ورزشکار کرمانشاهی در ماده پرتاب وزنه رقابت های دو و میدانی معلولان جهان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،عزت الله پرنیان اظهار کرد: نکویی مجد یکی از نمایندگان ایران در ماده پرتاب وزنه کلاس F35 بود که توانست عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کند.

وی ادامه داد: نکویی مجد توانست در بهترین پرتاب خود رکورد 15 متر و 15 سانتی متر را ثبت و در جایگاه دوم رقابت های جهانی لندن قرار گیرد.

پرنیان یادآوری کرد: در این ماده ورزشکاری از کشور چین با ثبت رکورد 15 متر و 30 سانتی متر عنوان قهرمانی را بدست آورد و علی اصغر جوانمردی دیگر نماینده کشورمان نیز با 
پرتابی به طول 15 متر و 13 سانتی متر در جایگاه سوم ایستاد.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آخرین رکورد رسمی نکویی مجد مربوط به رقابت های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل می شود که با پرتابی به طول به طول 14 متر و 54 سانتی متر مقام چهارم آن رقابت ها را کسب کرد.

وی افزود: محمدخالوندی دیگر نماینده ورزش کرمانشاه در مسابقات دو و میدانی معلولان جهان است که فردا (27 تیر) در ماده پرتاب نیزه به مصاف حریفان خود می رود.

پرنیان اظهار کرد: این ورزشکار کرمانشاهی که نفر اول پرتاب نیزه در جهان است در پارالمپیک 2016 ریو موفق شد با پرتابی به طول 46 متر و 12 سانتی متر مدال طلا را کسب کند و رکورد دنیا را که متعلق به خودش بود، جا به جا کند.

هشتمین دوره رقابت های جهانی دو و میدانی لندن با حضور بیش از یک هزار ورزشکار از یکصد کشور دنیا، از 23 تیر تا اول مرداد ماه به میزبانی انگلیس و در شهر لندن برگزار می 
شود و کاروان ایران نیز با 20 ورزشکار در این مسابقات حضور یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار