معاون فرماندار پارس آباد مطرح کرد؛

تقویت‌کانون‌های‌مساجدراه‌مقابله‌باهجمه‌ضدفرهنگی

معاون فرماندار پارس آباد مغان با اشاره به برنامه های مخرب شبکه های تلویزیونی کشورهای همسایه گفت: تقویت کانون های مساجد پارس آباد مهم ترین راهکار مقابله با هجمه های ضدفرهنگی دشمنان در این شهرستان مرزی است.
کد خبر: ۴۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 13 June 2015

 به گزارش ایرنا، یاسر ندایی روز شنبه در همایش مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد پارس آباد با بیان این که این شهرستان در خط مقدم هجمه های فرهنگی بیگانگان قرار دارد بر لزوم تجهیز و تقویت هرچه بیشتر کانون های مساجد منطقه تاکید کرد.

وی اظهار کرد: دبیرخانه کانون های مساجد باید حمایت ویژه ای از کانون های شهرستان پارس آباد داشته باشد تا برنامه فرهنگی در این منطقه رونق بیشتری پیدا کند.

وی با اشاره به این که مسجد به عنوان سنگر ملت ایران شناخته می شود گفت: کانون های فرهنگی هنری زمینه ساز تربیت نیروهای جوان انقلابی بوده و با استفاده از ابزارهای نوین و هنری می توانند جریان سازی کارهای فرهنگی هنری باشند.

معاون فرماندار پارس آباد افزود: از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در این شهرستان استقبال خواهیم کرد.

نادر سقاء ، مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی ، هنری مساجد استان اردبیل نیز در این همایش گفت: فعالیت و مشارکت مدیران کانون ها با شورای مرکزی می تواند در برگزاری مراسم ها و برنامه ها موثر و همدلی بیشتری در بین اعضای کانون ها ایجاد کند.

وی با اشاره به این که مدیران کانون ها در برنامه ریزی و تقسیم کار بین شورای مرکزی کانون کوتاهی نکنند افزود: همدلی و همزبانی سرآغاز همه برنامه ریزی های فرهنگی و مذهبی قرار بگیرد تا بتوانیم نتیجه کار خود را ببینیم.

او با اشاره به این که برگزاری برنامه های قرآنی ، طرح تلاوت نور ، ادعیه خوانی و مشارکت در برگزاری نماز جماعت از رسالت های مهم کانون های مساجد است گفت: مدیران کانون ها در شناسایی استعدادهای درخشان محله ها و نخبگان باید همت بیشتری داشته باشند و از این ظرفیت در برنامه های کانون ها استفاده کنند.

شهرستان مرزی پارس آباد در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار