دوره مربیگری C آسیا در اردبیل آغاز شد

مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان اردبیل از آغاز دوره مربیگری C آسیا با حضور سه مربی عراقی در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 13 June 2015

به گزارش مهر، یوسف چراغی در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی به خبرنگار مهر گفت: در این دوره ۲۴ نفر از مربیان بومی و بین المللی حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت ۱۲ روز ادامه خواهد داشت، تاکید کرد که برای اولین دوره است که کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مربیان خارجی دوره مربیگری C آسیا را در یک استان برگزار می کند.

چراغی در بیان علت حضور مربیان عراقی در این دوره تاکید کرد: به دلیل ناامنی در عراق کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه برگزاری کلاس مربیگری را در این کشور نداده است.

وی تصریح کرد: براین اساس مربیان عراقی برای حضور در این دوره مربیگری اعلام آمادگی کرده و با موافقت کنفدراسیون و فدراسیون فوتبال این مربیان با هزینه شخصی در اردبیل حضور یافتند.

به گفته مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان؛ احمد کاظم، عبدالوهاب ابولهیل و غیث عبدالغنی ملی پوشان اسبق عراقی با ۹۰ بازی ملی، که قبلا هم در لیگ برتر ایران بازی کرده اند، سه مربی خارجی حاضر در این دوره هستند.

وی همچنین مدرس این دوره را پرویز رمضان پور خاکی از مدرسان فیفا اعلام کرد و بیان داشت: دوره مربیگری C آسیا در اردبیل در سه بخش پایه، تئوری و عملی اجرا می شود.

چراغی با اشاره به برگزاری کلاسهای تئوری این کلاسها در هئیت فوتبال و عملی آن در استادیوم علی دایی اردبیل متذکر شد: برنامه های آموزشی هیئت فوتبال استان اردبیل براساس سالنامه مدون امسال پیگیری می شود که برگزاری این دوره مربیگری در این راستا است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار