افزون برچهارمیلیون کیلوگرم گوشت قرمز از سیستان و بلوچستان به سایر استانهاحمل شد

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: چهار میلیون و 202 هزار و 785 کیلوگرم گوشت منجمد و گرم از جمله گاو، گوساله، شتر و گوسفند از ابتدای امسال تاکنون از این استان به سایر استانهای کشور حمل شده است.
کد خبر: ۴۷۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 08 August 2017
دکتر مهدی حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه میلیون و 119 هزار و 625 کیلوگرم از مجموع رقم یادشده گوشت گاو و گوساله وکیوم شده(بدون هوا) بوده است.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 904 هزار و400 کیلوگرم گوشت منجمد گاو و گوساله، 133 هزار و 100 کیلوگرم لاشه شتر، 41 هزار کیلوگرم گوشت منجمد شتر، چهار هزار و 660 کیلوگرم لاشه گوسفند از سیستان و بلوچستان به سایر استانهای کشور ارسال شده است.
مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تهران، خراسان رضوی، فارس،، گلستان، مازندران و خوزستان از عمده استانهای هدف حمل گوشت های تولیدی استان بوده است.
حسینی افزود: آمار گوشت ارسال شده این مدت از سیستان و بلوچستان تقریبا مشابه سال گذشته بوده است.
وی بیان کرد: به منظور تامین بخشی از گوشت مورد نیاز کشور، این میزان لاشه و گوشت پس از اعمال نظارت های شرعی توسط ناظران شرعی و کارشناسان دامپزشکی در کشتارگاه های استان در شرایط بهداشتی به بازار مصرف حمل شده است.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به سبب موقعیت خاص جغرافیایی، شرایط اقلیمی و قرار گرفتن در همسایگی 2 کشور افغانستان و پاکستان ظرفیت و توانمندی زیادی در تامین گوشت مورد نیاز کشور را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار