افزایش 18درصدی سازمان مردم نهاد

معاون امورفرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت:سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید، توسعه مشارکت های اجتماعی بوده و هست از این رو مطالبه گری از وظایف اصلی سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان است.
کد خبر: ۴۷۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 14 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی رضایی با تبریک روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی ،افزود: امروزه در اکثر کشورهای توسعه یافته برای هر 50 نفر یک سا زمان مردم نهاد وجود دارد و این امر در حالی است که در کشورمان اینگونه نیست و کارها کمتر برون سپاری می شود.
وی افزود : متاسفانه در دولت نهم و دهم تنها سه سازمان مردم نهاد در فارس فعالیت داشتند اما در دولت تدبیر و امید افزایش 18 در صدی داشته و هم اینک 56 سازمان به طور جدی در عرصه های مختلف فعالیت دارند و حدود 50 سازمان جدید هم به دنبال کسب مجوز هستند تا فعالیت خود را آغاز کنند.
رضایی با بیان اینکه ازسازمان های مردم نهاد می خواهیم با شور و اشتیاق و شهامت بیشتری در جامعه فعالیت کنند، گفت: دستگاه ها و نهاد های دولتی باید اهمیت بیشتری به سازمان های مردم نهاد جوانان بدهند و اولویت برون سپاری کارها را درک کنند.
این مقام مسئول افزود : اگربخواهیم به آنچه مورد نظرنظام جمهوری اسلامی در بحث توسعه اجتماعی است، دست یابیم باید به جوانان خلاق و عاشق کار که در سازمان های مردم نهاد فعالیت دارند بیشتر بها دهیم چرا که آنان می توانند در توسعه پایدار نقش آفرین باشند.
22 مرداد ماه در تقویم ایران به نام روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی نام گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار