کدام مدارس برنامه فرهنگی اجرا می کنند

کد خبر: ۴۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳ 15 June 2015
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: 1200 مدرسه در استان البرز آماده همکاری با دستگاه‌های فرهنگی به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان هستند.
یوسف دانشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از مهمترین برنامه‌ها و اقدامات مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
وی ادامه داد: برای غنی سازی درست و دقیق اوقات فراغت دانش‌آموزان باید از تمام ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف به ویژه فرهنگی استفاده کرده و با جذاب کردن برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بیشتری را به سمت این برنامه‌ها سوق دهیم.
این مسئول با بیان اینکه ادارات و نهادهای فرهنگی استان باید از جزیره‌ای عمل کردن بپرهیزند،‌ گفت: این دستگاه‌ها باید با تعامل و همکاری بیشتر با آموزش و پرورش در غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گا‌م‌های اساسی را بردارند.
دانشور غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را مهم ارزیابی کرد و افزود: استفاده از ظرفیت، توان و امکانات دستگاه‌های متولی اوقات فراغت استان البرز می‌تواند سهم اساسی در غنی سازی درست و دقیق اوقات فراغت دانش‌آموزان داشته باشد.
این مسئول تأکید کرد: همه دستگاه‌های متولی اوقات فراغت، آموزش و پرورش را در این زمینه یاری کرده و تلاش کنند از ظرفیت و توان و امکانات همدیگر در جهت ارائه خدمات فرهنگی هنری و مهارتی و ورزشی به جوانان و نوجوانان استان همت ورزند.
دانشور برنامه‌ریزی، پیگیری، جذب حداکثری، ارائه آمار و ارقام درست و صحیح و تهیه جدول عملیاتی فعالیت‌ها را از اولویت‌های کاری ستاد اوقات فراغت استان و نواحی و مناطق در تابستان 94 اعلام کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با 420 هزار دانش‌آموز و بیش از 1200 مدرسه آماده همکاری با دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان در همه زمینه‌ها به ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار