استاندار آذربایجان شرقی در شورای اداری استان:

واحد های صنعتی بحرانی از 80 واحدبه 10 واحد کاهش یافته‌است/پس از حضور حجه الاسلام آل هاشم وحدت در استان افزایش یافته است/ 99 درصد مسکن مهر به مردم تحویل داده شده است /بیش از 6000 هزار متجاوز بیگانه که می خواستند از استان عبور کنند همگی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند/ از لحاظ ایجاد فرصت شغلی استان آذربایجان شرقی رتبه اول را کسب کرده است

جلسه شورای اداری استان به مناسبت هفته دولت پنج‌شنبه 2 شهریور، در محل سالن جمهوری استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 24 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حجه الاسلام آل هاشم از زمان حضور خود روزهای پر کاری در استان داشتند اظهار داشت: از زمان تشریف فرمایی امام جمعه تبریز جلسات زیادی با ادارات داشته و نقطه نظرات راهگشایی را برای حل مشکلات ارائه کرده اند.

جبارزاده در ادامه با اشاره به سرلوحه قرار دان منویات رهبر معظم انقلاب در امورات تصمیم گیری ها تاکید کرد: ادارات دولتی باید رهنمودهای رهبر انقلاب را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند و در جهت تحقق آن عمل کنند.

وی اضافه کرد: اجرای دقیق قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی وظیفه ماست و در اجرای این قوانین قدم بر می داریم.

جبارزاده تصریح کرد: فلسفه قوانین مصوب در مجلس در جهت حل مشکلات مردم بوده و مسئولین باید با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت قوانین در تحقق این مهم تلاش کنند.

جبارزاده با اشاره به گزارش عملکرد چهارساله دولت تدبیر اذعان داشت: ضریب امنیت استان زمانی که دولت را تحویل گرفتیم مناسب نبود، افزود، موزه آذربایجان شرقی، کتابت و قرآن به سرقت رفته بود و همچنین از دانشگاه تبریز نیز چشمه نوترونی  سرقت شده بود ؛ در جلسه سال 92 با وزیر کشور در استان، وزیر کشور اذعان کرد، آذربایجان شرقی پس از تهران در رتبه های بالای نا امن قرار دارد.

وی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی در دو سال اخیر در رتبه های صدر از لحاظ امنیت قرار گرفته است و در حال حاضر، از بین 31 استان برترین استان از لحاظ امنیت است.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: بعد از تلاش های 4 سال گذشته استانی نا امن برای قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در استان در سالهای 92،93 در جلوی استانداری برای تظلم خواهی تجمع می کردند ؛ امروز بیش از 80 واحد بحرانی به 10 واحد کاهش یافته‌است.

جبارزاده ادامه داد: امنیت غذایی وجود نداشت و ذخیره دو ، سه روزی گندم وجود داشت که به مدت 1 سال افزایش یافته است و همچنین تا سال 92 بیمارستان های دولتی از انتفاع خارج شده و بیمارستان های خصوصی هر چه می خواستند می گرفتند.

جبارزاده اذعان داشت: از نظر پروژه های عمرانی در سال های 91 و 92 علیرغم درآمد های کلان نفتی متوقف بود اما در حال حاضر پروژه های عمرانی در تحرک مناسبی قرار دارد.

وی اضافه کرد: با وحدت و هماهنگی موجود که حضور امام جمعه هم این وحدت را افزایش داده است بتوانیم کارهای قابل توجه تری برای حل مشکلات و توسعه استان انجام دهیم.

جبارزاده تشریح کرد:1583 طرح در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت ؛ 11 هزار میلیارد تومان در 4 سال گذشته در ادارات استان اختصاص یافته و مورد بهره برداری قرار گرفته است ؛ شاخص بهره مندی آب رسانی روستاها از 80 به 85 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مسکن مهر مشکلات عدیده ای داشت که تاکنون 99 درصد آن به مردم تحویل داده شده است ؛ اتوبان تبریز، مردم و بازرگان نیز پیشرفت خوبی داشته است ؛ تبریز 2018 فرصت مناسبی برای شناسایی آذربایجان شرقی است.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز داشت: انتخابات انجام گرفته از نظر حفاظت و امنیتی کوچکترین مشکل امنیتی به وجود نیامد این در حالی بود که در گذشته در انتخابات مجلس آدم هم کشته شده بود.

وی اضافه کرد: بیش از 6000 هزار متجاوز بیگانه که می خواستند از استان عبور کنند همگی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند ؛ امروز مبادی ورودی آذربایجان شرقی به روی قاچاقچیان بسته شده و برای حمایت از تولید داخلی کالاهای داخلی حمایت می شود.

جبارزاده اذعان کرد: در سال گذشته استان آذربایجان شرقی از لحاظ میزان مبالغی که به واحدهای تولیدی پرداخت شده رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

وی اضافه کرد: از لحاظ ایجاد فرصت شغلی استان آذربایجان شرقی رتبه اول را کسب کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار