خداحافظی شهردار سابق اردبیل با کارکنان

شهردار سابق اردبیل با خداحافظی با کارکنان شهرداری ساختمان بلدیه را ترک کرد.
کد خبر: ۴۸۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵ 24 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل؛ در حالی صبح امروز حمید لطف‌اللهیان شهردار سابق اردبیل ساختمان شهرداری را ترک کرد که با خداحافظی از تمامی کارکنان و حلیت خواستن از آنها خواست تا در سنگر خدمت و تلاش پرتوان حضور داشته باشند.

این خداحافظی که در فضای حزن و اندوه برای بسیاری از کارکنان و مراجعان شهرداری همراه بود حال و هوای خاص پیدا کرده بود تا شهرداری برای دومین بار در یک سال اخیر ساختمان شهرداری را با حرکت نسنجیده شورای شهر ترک کند.

حمید لطف‌اللهیان که در دو سال اخیر خدمات بی‌نظیری در حوزه‌های مختلف انجام داده بود دیروز با تصمیم شورای پنجم از سمت خود برکنار شد تا سرپرست جدید قدرت سیفی کار را برعهده بگیرد.

به دنبال این تغییر و تحولات بسیاری از شهروندان اردبیلی با گلایه و مطرح کردن برخی از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها خود از بابت رکورد در فصل کاری به این اقدام عجیب شورای شهر اعتراض کردند تا وضعیت شهر اردبیل در اوج فصل تابستان به چالش کشیده شود.

انتظار می‌رفت اعضای شورای شهر با تدبیری بیشتر حمید لطف‌اللهیان را حفظ کرده و اجازه می‌داد تا فصل کاری تمام شده سپس روی گزینه‌های مختلف بررسی انجام شود که با یک تصمیم عجیب از سوی شورای پنجم حمید لطف‌اللهیان در اوج فصل کاری باز هم از سمت شهرداری برکنار شد.

حراست شهرداری که در مراسم بدرقه شهردار حضور داشت مانع از فیلمبرداری شده و با خبرنگاران نیز رفتاری بسیار زننده داشت.

ساوالان خبر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داودمحرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
سالی که نکوست از بهارش پیداست
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار