راه‌اندازی‌ کلینیک سیار صنعت در البرز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز از حل مسائل صنعتگران این شهرک‌ها توسط‌ کلینیک سیار صنعت در قالب خدمات مشاوره‌ کسب وکار خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 30 August 2017
به گزارش تابناک : «جهانگیر شاهمرادی‌» اظهار کرد: کلینیک سیار صنعت برای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه‌اندازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: احصای نیازها، خوداتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی از اهداف راه‌اندازی این کلینیک بوده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز ادامه داد: با راه اندازی این‌ کلینیک واحدهای صنعتی می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌ کسب و کار بهره‌مند شده و بسیاری از مشکلات خود را در زمینه چگونگی تولید، توزیع، بازاریابی و ... حل‌ کنند.
این مسئول افزود: با راه‌اندازی این‌ کلینیک صاحبان واحدهای صنعتی بیش از پیش درباره این‌که مسئولان دغدغه برطرف کردن مشکلات آن‌ها را دارند یقین حاصل‌کرده و آن‌ها را دوشادوش‌ خود می بینند.
این مسئول خاطرنشان کرد: کلینیک سیارصنعت طبق برنامه‌ریزی انجام شده با استقرار در شهرک صنعتی نظرآباد، خدمات و راهکارهای مختلفی به صنعتگران این شهرک ارائه می‌دهد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز یادآور شد: با اجرای‌ کلینیک سیار، صاحبان صنایع به مسائل و موارد مورد نیاز خود بیشتر آشنا می‌شوند و به‌صورت مستقیم در جریان قوانین مختلف قرار می‌گیرند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار