واسطه‌ها از ارایه خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد حذف می‌شوند

کد خبر: ۴۸۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 04 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با تاکید بر ضرورت تسهیل روند اداری ارایه خدمات به ارباب رجوع، از سپردن برخی خدمات اداره کل راهداری یزد از مرکز استان به ادارات شهرستان‌های تابعه خبر داد.

محسن صادقیان با اشاره به اهمیت تسهیل در روند ارائه خدمات به ارباب رجوع اظهار داشت: موضوعی که به ویژه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد باید به دنبال آن باشیم، بحث سپردن کارها از مرکز استان به شهرستان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از اربابان رجوعی که به این اداره کل مراجعه می‌کنند رانندگانی هستند که از شهرستان‌های دور و نزدیک استان به امید برطرف کردن مشکلاتشان به این اداره مراجعه می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: بخش قابل توجهی از مراجعات و کارهایی که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود، بحث فعالیت‌های اپراتوری است که به راحتی و با اندکی هماهنگی می‌توان این اقدامات را در شهرستان‌ها انجام داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با تاکید بر اینکه حذف واسطه‌ها در هر کاری رضایت را افزایش می‌دهد، عنوان نمود: این آمادگی را داریم که هر فعالیتی که امکان‌پذیر باشد را به شهرستان‌ها برون‌سپاری کرده و رضایت نسبی در بین مخاطبان اداره را فراهم آوریم.

وی افزایش سهولت در ارایه خدمات به ارباب رجوع را یکی از مواردی دانست که باید به دغدغه‌ای برای تمام کارمندان ادارات مختلف تبدیل شود و ادامه داد: اینکه بتوانیم جلوی رفت و آمدهای افراد برای انجام کارهایشان را بگیریم و در شهر محل زندگی خودشان کارشان را برطرف کنیم از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل باید در این راستا قدم برداریم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار