بازار کاشی و سرامیک بدون تقاضا؛

وزیر صنعت پیگیر مشکل صادرات کاشی و سرامیک استان یزد است

استاندار یزد گفت: با مذاکرات و مکاتباتی که با وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شده موضوع کاهش تعرفه های واردات و رفع مشکل صادرات کاشی و سرامیک استان مطرح و وزیر دستور بررسی موضوع را صادر نموده اند.
کد خبر: ۴۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 17 June 2015
به گزارش تابناک یزد سید محمد میر محمدی در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بر عزم دولت تدبیر و امید در تثبیت قوانین و عدم تغییرات آنی در عرصه ضوابط و مقررات در کشور تأکید نمود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصول دولت تدبیر و امید، تأکید بر لزوم تثبیت قوانین و جلوگیری از تغییرات لحظه ای و فوری ضوابط در جهت حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد ثبات در تصمیم گیری های کشور است.

در این نشست که با موضوع بررسی مسائل و مشکلات معدن داران و لزوم حمایت قضایی از سرمایه گذاران و بررسی مشکلات کشاورزان و دامداران استان برگزار شد استاندار یزد افزود: نباید به صرف طرح یک مسئله یا بروز یک اتفاق در عرصه های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی، آن را اصل قرار داده و بر مبنای آن به قضاوت نشست.

وی اضافه کرد: باید همه جوانب امر را سنجید و کلیات موضوع را در نظر گرفت وگرنه نمی توان به درستی تصمیم گرفت و ایفاء نقش نمود.

میرمحمدی آنگاه با اشاره به نقش آفرینی کمیسیون حمایت قضایی از سرمایه گذاران در استان، به توضیحات رئیس کل دادگستری استان در این خصوص اشاره نمود و گفت : قطعاً دستگاه قضایی استان در چارچوب قوانین و ضوابط، حمایتهای مؤثری را از سرمایه گذاران انجام داده و خواهد داد.

وی آنگاه به پیشنهاد تشکیل شورای حل اختلاف اتاق بازرگانی در ارتباط با رفع مشکلات به وجود آمده در زمینه حوادث ناشی از کار در کارگاههای تولیدی و صنعتی اشاره کرد و خواستار اجرایی شدن این پیشنهاد شد.

استاندار یزد آنگاه خطاب به کارفرمایان و سرمایه گذاران استان خاطر نشان نمود: کارفرما باید کارگر را همچون اعضاء خانواده خود بداند و در زمینه حوادث ناشی از کار، تمام تلاش خود را برای بهبود و احقاق حق کارگر به کار گیرد.

وی همچنین ضمن قول مساعد برای بررسی و انتقال مشکل پرداخت حق خرید گندم کشاورزان استان از سوی دولت، به موضوع خرید شیر تولیدی و پرداخت یارانه دامداران از سوی دولت اشاره نمود و گفت: به سازمان تعاون روستایی ابلاغ شده که با توجه به صدور بخشنامه اخیر وزیر کشاورزی، هر کیلو شیر تولیدی از دامداران استان به قیمت 1440 تومان خریداری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار