مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام خبر داد

ترویج فرهنگ قرآن در زندانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به جامعه هدف کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نشده است.
کد خبر: ۴۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲ 19 June 2015

حجت‌الاسلام محمد کاروند اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح امور فرهنگی و تربیتی در زندان‌های استان و خاصه نشر و ترویج فرهنگ مقدس قرآن کریم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی اداره کل زندان‌ها استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام تفاهم‌نامه همکاری بین این دو دستگاه منعقد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: این تفاهم‌نامه همکاری بین اکبر محبی مدیرکل زندان‌ها و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به نمایندگی این دو اداره منعقد و به امضاء رسید.

وی ادامه داد: قرار است در یکسال همکاری بین این دو دستگاه در راستای ترویج فرهنگ قرآن به منظور بازگشت زندانیان به کانون گرم خانواده تلاش شود.

این مسئول اضافه کرد: توانمندسازی زندانیان در زمینه ترمیم روحیه معنوی آنها که متج به بازگشت سعادتمندانه به آغوش جامعه شود مد نظر دو دستگاه اجرایی است.

کاروند تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های تخصصی حفظ موضوعی قرآن کریم در درون زندان‌ها با هدف ارتقای فراگیری و حفظ قرآن کریم در بین زندانیان، سربازان اغل در سازمان زندان‌ها، کارکنان و خانواده‌های کارکنان زندان‌ها و ... از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به جامعه هدف کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نشده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار