2 تصادف در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد چهار کشته بر جای گذاشت

کد خبر: ۴۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲ 19 September 2017
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 تصادف عصر روز سه‌شنبه در جاده‌های برون شهری این استان چهار کشته و 9 مصدوم بر جای گذاشت.

جلال پورانفرد عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از این تصادفات در 30 کیلومتری یاسوج واقع در دو راهی جاده تنگ تامرادی 2 کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت.
به گفته وی این حادثه ساعت حدود 18 امروز در پی واژگونی یک دستگاه پژو 405 رخ داد.
پورانفرد تصریح کرد: یکی از مصدومان این تصادف با بالگرد و مابقی با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تصادف دیگری که پیش از این و حدود ساعت 15 امروز رخ داد نیز 2 نفر کشته و چهار تن مصدوم شدند.
به گفته وی این حادثه با برخورد 2 دستگاه سواری در محور' یاسوج- شیراز ' واقع در منطقه تنگ سرخ در 25 کیلومتری یاسوج رخ داد.
پورانفرد عنوان کرد: یکی از مصدومان این حادثه با بالگرد به مراکز درمانی انتقال یافت، یک نفر نیز با آمبولانس هلال احمر سپیدان فارس و 2 تن دیگر از مصدومان با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 6 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه دارد که حدود 550 کیلومتر آن راه‌های اصلی و چهار هزار و 500 کیلومتر نیز روستایی است.
اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد نیز تاکنون 188 نقطه حادثه خیز را در این استان شناسایی کرده که از این تعداد 12 مورد آن بحرانی گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار