جشنواره جذاب تفکر خلاق؛2 تا 8 اسفند؛شیراز

نخستین جشنواره تفکر خلاق در بخش‌های سازه‌های ماکارونی، بازی‌های فکری، ایده‌پردازی، دومینو، روبیک و هوافضا برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی در راستای آماده‌سازی تیم‌ها برای شرکت در مسابقه از برنامه‌های دیگر این جشنواره است.
کد خبر: ۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ 15 February 2015

به گزارش فارس، محمدحسین جزایری ابنوی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با مسئولان علمی بسیج دانشجویی فارس اظهار کرد: در راستای اهداف پژوهشی و ظهور خلاقیت‌ها و ارتقای توان ذهنی و مهارتی و همچنین باهدف ایجاد رقابتی مفید و سالم در میان دانش‌آموزان، نخستین جشنواره منطقه‌ای جنوب کشور با عنوان تفکر خلاق در استان فارس توسط سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه فجر برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این جشنواره از دوم تا هشتم اسفندماه سال 93 در شیراز برگزار می‌شود افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.chandgane.ir مراجعه یا به دبیرخانه جشنواره، به آدرس شیراز مجتمع فرهنگی شلمچه مرکز رشد شهدای بقیة‌الله‌اعظم مراجعه و به شماره 32315825-071، 09015651892 تماس بگیرند.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه فجر استان فارس بابیان اینکه نخستین جشنواره تفکر خلاق در بخش‌های سازه‌های ماکارونی، بازی‌های فکری، ایده‌پردازی، دومینو، روبیک و هوافضا برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی در راستای آماده‌سازی تیم‌ها برای شرکت در مسابقه از برنامه‌های دیگر این جشنواره است.

جزایری ابنوی ادامه داد: این مسابقات با فراهم آوردن شرایطی مناسب برای عملی کردن دروس تئوری، علاقه افراد را مضاعف و آگاهی آنان را نسبت به کاربرد این دروس افزایش می‌دهد.

وی بابیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقه تحریک و تقویت قوه تخیل و خلاقیت، تقویت انواع مهارت‌های ذهنی (به‌ویژه مهارت‌های پایه هندسی) و مهارت‌های عملی و ایجاد روحیه مشارکت و همکاری دانش‌آموزان در یک کار گروهی علمی برشمرد و تصریح کرد: ایجاد رقابت علمی سالم و هیجان‌انگیز میان دانش‌آموزان و کمک به ظهور و شکوفایی قوه ابتکار و انواع خلاقیت در دانش‌آموزان از دیگر اهداف این برنامه‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار