نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات در یزد

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یزد، 120 شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردها و فناوری های نوین صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی را در معرض دید قرار دادند.
کد خبر: ۵۱۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 20 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»،مدیر نمایشگاه گفت: در نمایشگاه امسال 65درصد از محصولات ارائه شده در زمینه فناوری ها و دستاوردهای جدید صنایع سرمایش و گرمایش و 35درصد متعلق به اخرین دستاوردها و محصولات تولیدی در بخش صنایع ساختمانی است.
بوستانی افزود: انواع لوله و اتصالات، شیرالات ساختمانی، سیستم های تصفیه آب، دکوراسیون، نما، پوشش سقف، درب های اتوماتیک درب های و پنجره های upvc و ارائه آخرین دستاوردهای داخلی در حوزه فناوری نانو در صنعت ساختمان، سیستم های هوشمند سرمایشی و گرمایشی، دیگ های آب گرم، تجهیزات سردخانه ایی، انواع ابگرمکن، پکیج، شوفاژ و رادیاتور از مهمترین محصولات و دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگا به نمایش گذاشته شده است.
وی اشاره کرد: در بخشی از این نمایشگاه همچنین جدید ترین سازه های ساختمانی از جمله سازه هایی مقاوم و سبک در صنعت ساختمان ازائه شده است.
در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یزد 25 شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا،بلژیک، آلمان، چین، ترکیه و نروژ تولیدات خود را در زمینه فناوری های جدید و هوشمند گرمایشی سرمایشی و لوله و اتصالات به نامیش گذاشته اند.  
این نمایشگاه  تا سی ام مهرماه همه روزه از ساعت شانزده تا 22 برای بازدید علاقمندان برپاست.     
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار