فراموشی موضوع تکراری!

جلساتی که بیشتر اوقات فراغت مدیران را پر می کند

مباحث این نشست های مدیریتی کمتر عملیاتی شده و به نظر می رسد که جلسات فوق بیشتر اوقات فراغت مسئولان را پر می کند.
کد خبر: ۵۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 22 June 2015

سی امین جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته در شرایطی برگزار شد که نماینده ولی فقیه در این استان و و مسئولان ارشد البرزی از جمله استاندار در جلسه حضور داشتند.

بر اساس اطلاعاتی که پرتال استانداری البرز منتشر کرده، در این جلسه سید حمید طهایی طی سخنانی با بیان اینکه فصل تابستان در راه است و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان باید در رأس برنامه های این شورا قرار داشته باشد، خواستار تشکیل کمیته اوقات فراغت دانش آوزی شده است.
وی مشارکت تمام دستگاه ها در غنی سازی اوقات فراغت قشر دانش آموز مهم خواند و تأکید کرد: کمک به حوزه آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای آینده است، بنابراین انتظار می رود تمامی دستگاه ها در حد توان خود این نظام آموزشی را در استان یاری دهند.
نکته جالب توجه این است که جلسه ای با محوریت بررسی شرایط غنی سازی اوقات فراغت در زمانی برگزار شده که حداقل 15 روز از تعطیلات تابستانی دانش آموزان می گذرد.
در این جلسه تازه بحث تشکیل کمیته ای در برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مطرح شده و به طور قطع این بحث تا پایان تعطیلات تابستانی به نتیجه ای نخواهد رسید.
سال ها است که در ایام تابستان جلسات متعددی در استان البرز برگزار می شود که موضوع این جلسات غنی سازی اوقات فراغت است. مباحث این نشست های مدیریتی کمتر عملیاتی شده و به نظر می رسد که جلسات فوق بیشتر اوقات فراغت مسئولان را پر می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار