مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام:

تخصیص سوخت ناوگان عمومی براساس پیمایش/رانندگان ناوگان عمومی ایلام به‌روز رسانی اطلاعات خود را فراموش نکنند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام گفت: رانندگان ناوگان عمومی ایلام نسبت به به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه کارت هوشمند اقدام کنند.
کد خبر: ۵۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 23 June 2015

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام با تأکید بر اینکه اجرای طرح تخصیص سهمیه سوخت بر اساس پیمایش از هدر رفت سوخت در حوزه حمل‌ونقل جلوگیری می‌کند، اظهار داشت: تخصیص سهمیه سوخت ناوگان براساس پیمایش از یکم تیرماه 94 همزمان با سراسر کشور در استان ایلام اجرا شد.

وی ادامه داد: از این پس سهمیه سوخت ناوگان سنگین به دو صورت سهمیه ماهیانه پایه ویژه خودروهای درون شهری و سهمیه بر اساس اسناد و مدارک حمل و نقلی ویژه ناوگان برون شهری عرضه می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام افزود: رانندگان در روش تخصیص سهمیه سوخت بر اساس اسناد و مدارک حمل و نقلی که شامل بارنامه و صورت وضعیت است اجرایی می‌شود.

جهانی تصریح کرد: رانندگان باید نسبت به بروز رسانی اطلاعات کارت خودرو و VIN در سامانه کارت هوشمند ناوگان و اطلاعات شماره تلفن‌های همراه در این سامانه اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان ایلام تبیین کرد: رانندگان برون شهری که در مورد میزان سهمیه تخصیص یافته بر اساس اسناد حمل و نقلی سئوالاتی دارند می‌توانند شماره کارت هوشمند ناوگان را به شماره 60401411 ارسال کنند تا میزان پیمایش در طول دوره قبل دریافت شود.

وی ادامه داد: استفاده از سیستم USSD با شماره رهگیری # 141 * 6040 * و دریافت پیمایش در طول دوره قبل با مراجعه به سایت www.rmto.ir بخش استعلام کارت هوشمند و مراجعه به مراکز صدور کارت هوشمند و دریافت اطلاعات پیمایش صورت می‌پذیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار