50هزار عنوان از 400 ناشر در نمایشگاه کتاب کرمانشاه به نمایش گذاشته خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:در نمایشگاه کتاب امسال کرمانشاه حدود۵۰ هزار عنوان از 400 ناشر به نمایش گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 06 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، حجت‌الاسلام رحیم جعفری امروز در نشست خبری با خبرنگاران افزود:نمایشگاه بزرگ کتاب یکی از رویدادهای مهم فرهنگی کشور و استان است که کرمانشاه به لحاظ کیفی و کمی جزو برترین استانها در برپایی نمایشگاه کتاب می باشد. 

وی خاطر نشان کرد:نمایشگاه امسال با حضور بیش از400 ناشر و با برگزاری30 برنامه جنبی فرهنگی و پیش‌بینی 210 غرفه نمایشگاه کتاب کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  تصریح کرد:تا کنون حدود 700  ناشر ثبت نام کردند که قابل توجه است و نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

جعفری اظهار داشت: با توجه به ماه صفر فضای سازی غرفه ها متناسب با این ماه انجام خواهد شد و غرفه جمعیت امام علی، رادیو کتاب، کرمانشاه شناسی، بنیا  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، غرفه کودک نیراز جمله غرفه های این نمایشگاه است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه از 20 تا 25 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه صبح‌ها از ساعات 9 لغایت 12و عصرها 15 لغایت 20 پذیرای علاقمندان بوده ودر این نمایشگاه حدود 10تا 20درصد تخفیف برای عموم در نظر گرفته شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار