تنور انتخابات در حال داغ تر شدن است

بعد از مدیر غیر بومی، کاندیدای غیر بومی هم می آید

با توجه به اینکه بخشی از ساکنان شهرستان نظرآباد را مهاجران از هشترود تشکیل می دهند، برخی از فعالان سیاسی این شهرستان تمایل به کاندیداتوری از نظرآباد دارند.
کد خبر: ۵۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 24 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی اسفند ماه امسال برگزار می شود که از هم اکنون گروه ها و احزاب سیاسی و حتی فعالان سیاسی منفرد، تلاش خود را برای جمع آوری آرای مخاطبان آغاز کرده اند.
استان البرز در ماه های اخیر دچار تغییر تحولات مدیریتی بسیاری شده است. به دلیل اینکه دولت حسن روحانی پس از 7 ماه اعتماد خود را از سید طاهر طاهری (نخستین استاندار معرفی شده از سوی این دولت) برداشت و سید حمید طهایی را به جای وی منصوب کرد، همین امر تغییرات مدیریتی در دولت روحانی برای استان البرز را 2 و یا حتی چند برابر کرد.
اکثر مدیران منصوب شده برای استان البرز از سوی طهایی غیر بومی هستند.
حال با افزایش فعالیت های انتخاباتی کاندیداها، به نظر می رسد که پس از مدیر غیر بومی، نوبت آمدن کاندیداهای غیر بومی شده است.
شنیده ها حاکی از آن است که اکثر کاندیداهای غیر بومی برای جمع آوری آرای ساکنان نظرآباد و ساوجبلاغ برنامه ریزی کرده و در تلاش هستند.
مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یک نماینده دارند.
با توجه به اینکه بخش از ساکنان فعلی نظرآباد را مهاجران از هشترود تشکیل می دهند، برخی از فعالان سیاسی این شهرستان تمایل به کاندیداتوری از نظرآباد دارند.
همچنین شنیده ها حاکی از آن است که یکی از فرماندار اسبق هشترود نیز برای کاندیداتوری نظرآباد اعلام آمادگی کرده است.
از سوی دیگر یکی از مدیران ارشد اقتصادی کشور در سال های گذشته نیز به دنبال کاندیداتوری از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان است.
این 2 کاندیدا جلسات متعددی نیز برای این منظور تشکیل داده اند، اما مردم نظرآباد به دنبال این هستند که برای نخستین بار کاندیدایی مستقل و بومی را به مجلس بفرستند.
تابناک البرز به زودی گزارش هایی را در رابطه با فعالیت گروه ها و فعالان سیاسی برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از استان البرز منتشر می کند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
تابناک تشکر از پیگیری موضوعات منطقه ما.چرا استانداری به منطقه ما توجهی ندارد.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار