سخن‌گویی که سخن نمی‌گوید / در باشگاه سایپا چه خبر است؟

کد خبر: ۵۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 24 June 2015
یکی از باشگاه‌هایی که برقراری ارتباط با آن و اطلاع از چند و چون فعالیت‌ها بسیار سخت و عذاب‌آور است، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا است!
به گزارش ایسنا، این در حالی است که سایپا با وجود داشتن ید طولا در انجام کارهای فرهنگی! این روزها به دلیل ممانعت از حضور بازیکن سابق خود در محل باشگاه، برگ زرین دیگری از برنامه‌های فرهنگی خود را نمایان ساخت!
این باشگاه عجیب و غریب که در این سال‌ها به محل رشد و ترقی افراد غیر ورزشی و بعضا سیاسی تبدیل شده، در هنگام تمدید قرارداد جلالی، سرمربی فصل قبل خود نیز حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد.
جلالی که به دلیل برخی دخالت‌ها و فراهم نبودن بستر مدیریتی، در پایان لیگ چهاردهم از سمت خود استعفاء داد، در چشم بر هم زدنی پشیمان شده و باپذیرش تکرار احتمالی دخالت‌ها! از علاقه برای ادامه همکاری با سایپایی‌ها سخن گفت.
 با این وجود، رضایی تازه وارد که در گفت وگو با خبرنگاران، از عدم توافق با جلالی و مذاکره با دو مربی معروف نام برده بود، بعد از بازتاب صحبت‌های نسنجیده‌اش در فضای ورزش، در اقدامی عجیب و قابل تامل، کذب بودن گفته‌هایش را با درج خبری در سایت باشگاه، تایید کرد و گفت: مذاکره با دو مربی معروف در زمان استعفای جلالی بوده است.
اما جدیدترین اتفاق جالب توجه در این باشگاه انتخاب سخنگو برای بیان نظرات سایپایی‌ها است، سخنگویی که در باشگاه پرسپولیس نیز سابقه فعالیت به عنوان مدیر رسانه‌ای را درکارنامه کاری خود ثبت کرده است.
اما این سخنگوی سخن نگو، تا به امروز با وجود سپری شدن بیش از یک ماه از حضورش در این سمت، پاسخگوی تماس خبرنگاران نبوده است.
خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان البرز، برای اطلاع از چند و چون فعالیت سایپا در فصل نقل و انتقالات و آگاهی از وضعیت این باشگاه بارها با حسین خبیری تماس گرفته‌اند اما هر بار جز صدای بوق، جواب دیگری دریافت نکرده‌اند.
از سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا انتظار می‌رود، در برخورد با رسانه‌ها گزینشی عمل نکرده و خبرنگاران استان البرز را نیز مانند همتایان خود بپذیرند تا در انجام رسالت ذاتی خود یعنی اطلاع رسانی موفق باشند.
سایپا  که بیش از 10 سال از عمر ورزشی خود را در کرج و استادیوم‌های شریعتی و انقلاب اسلامی سپری کرده بایستی تعامل بهتری با همه مجموعه استان داشته باشد، حتی در این روزهایی که بحث رفتن آنها از البرز داغ داغ است!

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار