در جهت افزایش مشارکت های مردمی

استاندار مرکزی با صدور مجوز پنج سازمان مردم نهاد موافقت کرد

تابناک : زمانی قمی استاندار مرکزی با صدور مجوز پنج سازمان مردم نهاد موافقت کرد.
کد خبر: ۵۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 27 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی ،زمانی قمی استاندار و رئیس هیات نظارت بر سازمانهای مردم نهاد استان با صدور مجوز تاسیس سرزمین باستان آرتا، انجمن ژئوتوریسم، مؤسسه یاوران ژیوار، جمعیت ارتقاء سلامت زندگی دوباره و پروانه فعالیت موسسه خیریه عمه سادات استان مرکزی موافقت کرد.

موسسه سرزمین باستان آرتا در حوزه گردشگری با هدف زمینه صنعت گردشگری و جهانگردی پایدار با حفظ محیط زیست، مشارکت در برنامه ریزی کلان در حوزه گردشگری و ... ایجاد خواهد شد.

انجمن ژئوتوریسم با هدف ایجاد ، گسترش و ارتقای علمی دانش ژئوتوریسم و حفاظت از میراث زمین شناختی استان از طریق انجام تحقیقات علمی و... ایجاد خواهد شد.

موسسه یاوران ژیوار در حوزه اعتیاد با هدف پیشگیری از شیوع و گسترش اعتیاد، فراهم نمودن شرایط مناسب جهت بازگشت بیماران بهبود یافته به جامعه و... ایجاد می شود.

جمعیت ارتقاء سلامت زندگی دوباره، این انجمن در حوزه آسیب های اجتماعی با هدف ارتقاء سلامت روان جامعه با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی ایجاد خواهد شد.

موسسه خیریه عمه سادات استان مرکزی در حوزه خیریه و با هدف حمایت های مادی و  معنوی از خانواده های ایتام، تامین کمک هزینه های تحصیلی و ... تشکیل گردیده است.

گفتنی است مجوز سازمان‌های مردم‌نهاد بعد از تشکیل پرونده و انجام استعلامات چهارگانه توسط هیئت سه نفره‌ای متشکل از استاندار، نماینده شورای اسلامی استان و نماینده تشکل‌ها تایید و صادر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار