واحد های صنعتی به کمک ورزش البرز بیایند

مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت: 3 هزار و 700 واحد صنعتی فعال در استان وجود دارد که نیاز است به کمک ورزش بیایند.
کد خبر: ۵۴۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 20 December 2017
به گزارش تابناک : امیر غفرانی روز چهارشنبه در مجمع سالیانه هیات کاراته البرز افزود: البرز از نظر زیر ساختی در رتبه های آخر قرار دارد اما در خصوص قهرمان پروری رتبه های اول تا چهارم کشوری را کسب کرده، این در حالی است که اگر امکانات دیگر استان های کشور در استان ما بود ، هر روز یک قهرمان داشته ایم.
وی با بیان اینکه سیر مدال آوری در البرز روندی صعودی داشته خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان متولی 48 هیات ورزشی، 155 سمن و هزینه های دیگر است، هزینه ای که به ما داده می شود جوابگو نیست.
غفرانی ادامه داد: انتظار ما از این واحدهای صنعتی این است که با هدف حمایت از ورزش استان که تاکنون توانسته قهرمانان زیادی را پرورش دهد، هزینه هایی از جمله تبلیغات را صرف ورزش کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه البرز یک استان مهاجر پذیر است، تعصب خاصی بر روی تیم های ورزشی وجود ندارد و برای آوردن تماشاچی به ورزشگاه مشکل داریم که البته برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا این مشکل نیز برطرف شود.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز افزود: سالن های ورزشی در استان کافی نیست و بودجه ای هم نداریم که بتوانیم این سالن ها را افزایش دهیم و تمامی تلاش خود را متمرکز کرده ایم تا سالن 6 هزار نفری انقلاب کرج را به سرانجام برسانیم.
غفرانی اظهار داشت: در چنین شرایطی انتظار ما از هیات های ورزشی این است که نسبت به جذب هر چه بیشتر اسپانسر و کمک از بخش صنعت اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عقد تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان با هیات های ورزشی اشاره و خاطر نشان کرد: در این تفاهم نامه سهم اداره کل، آورده خود هیات و سهم اسپانسر تا پایان سال مشخص شده است.
غفرانی با بیان اینکه هیات های ورزشی، استعداد یابی را در دستور کار خود قرار دهند افزود: در بخش همگانی هیات ها می توانند با لباس های مختص ورزش شان به خصوص در روزهای تعطیل به مکان هایی مانند پارک ها رفته که این امر موجب آشنایی هر چه بیشتر مردم با ورزش، استعداد یابی و حتی جذب اسپانسر می شود.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار