مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

راه‌یابی 2 اثر نمایشی به جشنواره تئاتر فجر

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال‌جاری 2 اثر نمایشی به جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کردند.
کد خبر: ۵۴۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 24 December 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- جواد کارگران دهکردی با اشاره به اقدامات شاخص فرهنگی در سه ماهه سوم سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه ناشران کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، راه‌یابی دو اثر نمایشی به جشنواره تئاتر فجر در سال‌جاری، آغاز اجرای طرح هفته قرآن و عترت با تدوین 9 جشنواره قرآنی و رکورد بیشترین تعداد بازدیدکننده و بیشترین فروش کتاب در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب از مهم‌ترین این اقدامات است.

وی در ادامه با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری 414 کانون فرهنگی و هنری مساجد در حال فعالیت است، افزود: در سه ماهه سوم سال‌جاری شش کانون جدید در استان افتتاح شده است و همچنین در سطح کانون‌های مساجد استان حدود 163 کتابخانه وجود دارد که یکی از برنامه‌های این اداره‌کل اجرای ویژه برنامه‌های کتاب و ترویج کتاب‌خوانی در استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تعداد نشریات محلی و خبرگزاری‌های استان را 96 رسانه عنوان کرد و گفت: 98 کانون تبلیغاتی و 105 چاپخانه در استان در حال فعالیت است که در چند سال گذشته در استان حدود 106 عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار