غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مددجو

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلامشهر از انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری با ادارات مختلف برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مددجو خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 29 June 2015
سعید فلاح از انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری با شهرداری، اداره اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و سپاه سیدالشهدا شهرستان اسلامشهر خبر داد.

وی اظهار کرد: کلاس‌های این دوره از کانون تابستانی در چهار سرفصل عمده شامل اعتقادی و اخلاقی، علمی و آموزشی، تربیتی و هنری و تفریحی و ورزشی برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلامشهر با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان زیر پوشش این نهاد بیان کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه هم‌اکنون فرهنگسرای جوان، کانون فرهنگی الغدیر و طوبی، اماکن ورزشی و آموزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر و کانون فرهنگی بسیج و معاونت تربیت‌بدنی ناحیه مقاومت سیدالشهدا (ع) شهرستان اسلامشهر آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد هستند.

فلاح تصریح کرد: دانش‌آموزان تحت حمایت علاقه‌مند به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند با مراجعه به واحد فرهنگی کمیته امداد اسلامشهر و دریافت معرفی‌نامه جهت ثبت‌نام در این دوره از کلاس‌های آموزشی مراکز ذکرشده با بهره‌مندی از تخفیف مناسب ثبت‌نام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار