جملات کلیدی که اسیر خودسانسوری شد

حال این پرسش مطرح می‌شود، به چه دلیل نظراتی که 2 نماینده قانونی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرده‌اند، در رسانه‌ها منتشر نمی‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۵ 17 February 2015
به گزارش تابناک – البرز: روز شنبه گذشته اعضای مجمع نمایندگان استان البرز اعلام کردند که به صورت مشترک در یک مصاحبه مطبوعاتی و رسانه‌ای حضور یافته و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ خواهند داد.
در این جلسه قرار بود که عزیز اکبریان، محمد جواد کولیوند و حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد در برابر خبرنگاران حضور یابند که در همان ابتدا مشخص شد که کیایی‌نژاد نماینده ساوجبلاغ از شرکت در مصاحبه مطبوعاتی مشترک با دیگر نمایندگان البرز در مجلس خودداری کرده است.
از آنجایی که آخرین مصاحبه مطبوعاتی نمایندگان البرز در خانه ملت به 10 ماه قبل و اردیبهشت ماه امسال باز می‌گردد، خبرنگاران زیادی از این جلسه مطبوعاتی استقبال کرده و سوال‌های خود را از اکبریان و کولیوند پرسیدند.
با مطالعه گزارش خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف از این جلسه، به نظر می‌رسد که هم خبرنگاران پرسش‌های بی‌رمقی را مطرح کرده و هم نمایندگان به پاسخ‌های کلیشه‌ای اکتفا کرده‌اند، اما در روزهای اخیر خبرهایی از این جلسه به گوش می‌رسد که نشان دهنده خودسانسوری و یا حتی حذف بخش‌هایی از سخنان نمایندگان مردم در مجلس از سوی دبیران و سردبیران رسانه‌ها است.
به عنوان نمونه امروز یکی از خبرنگاران حاضر در این جلسه، در وایبر متن سوال خود و پاسخ عزیز اکبریان را منتشر کرده که در هیچ رسانه‌ای دیده نمی‌شود.
این خبرنگار در وایبر خود نوشته است: از اکبریان درباره حمایت از دولت قبل و فساد اقتصادی سوال کردم، اما او هرگونه حمایت از این دولت را تکذیب کرد و گفت "ما حرف‌های خود را به دولت قبل می‌زدیم. اما گوش آن دولت از آهن بود و گوش این دولت از بتن آرمه. (نقل به مضمون)
بر اساس این گزارش، خبرنگاران دیگری نیز چنین مطالبی را در وایبر منتشر کرده‌اند که نشانی از آنها در گزارش‌های رسمی نمی‌بینیم.
حال این پرسش مطرح می‌شود که به چه دلیل نظراتی که 2 نماینده مجلس مطرح کرده‌اند، در رسانه‌ها منتشر نمی‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار