عزتمندی ایرانی پشتوانه تیم مذاکره‌کننده

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پشتوانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در وین، عزت و مرام 75 میلیون ایرانی است که هرگز دوست ندارند در برابر نظام استکباری کوتاه بیایند.
کد خبر: ۵۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 30 June 2015

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: غربی‌ها می‌دانند که فزون‌طلبی‌هایشان نمی‌تواند ثمربخش باشد چرا که این ملت روی دستاوردهای خود به ویژه در مسئله هسته‌ای کوچکترین عقب‌نشینی را نخواهند داشت بلکه با قدرت و صلابت از 1+5 می‌خواهند تا ایران هسته‌ای را بپذیرند.

وی افزود: به هیچ‌وجه تیم مذاکره‌کننده ما در برابر خواسته‌های نامشروع غرب کوتاه نخواهند آمد چرا که ملت ایران در گزاره برگ خود به صراحت اعلام کرده است که حاضر نیست هیچ توافق بدی را بپذیرد و یا روی اصولی مماشات کند که اسباب خفت، شکست و سرافکندگی خواهد بود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پشتوانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در وین عزت و مرام 75 میلیون ایرانی است که هرگز دوست ندارند در برابر نظام استکباری کوتاه بیایند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گزاره برگ ملی ایرانیان را تاکید بر حق و حقوق واقعی صلح‌آمیز هسته‌ای،‌ رفع تمام تحریم‌ها و همچنین جلوگیری از برخی فزون‌طلبی‌ها اعلام کرد و گفت: ما به بهانه‌جویی و عهدشکنی غربی‌ها واقف هستیم و می‌دانیم که آنها در کوتاهترین زمان قادرند معامله را بر هم زنند در حالی که جمهوری اسلامی ایران با شفافیت تمام در پای مذاکرات هسته‌ای حاضر شده است.

حقیقت‌پور متهم کردن ایران را به نقض حقوق بشر و تلاش برای دستیابی به سلاح‌های نامتعارف به ویژه بمب هسته‌ای غیرمنطقی و ناشی از رفتار احساسی آمریکا و غرب اعلام کرد و یادآور شد: ما در این قضیه به خوبی آگاه هستیم که تلاش نافرجام دشمن بی‌ثمر و بی‌نتیجه می‌ماند و این ایرانیان هستند که با مقاومت و ایستادگی خود راه عزتمندانه را دنبال خواهند کرد.

وی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل بیان کرد: امیدواریم در روزهای آینده شاهد یک توافق خوب، شفاف و منطقی باشیم و در کنار آن عملی شدن آن نیز با نگاه واقع‌بینانه به انجام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار