کتابخانه مرکزی ایلام در دهه فجر به بهره برداری می رسد

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: کتابخانه مرکزی و آیت الله حیدری استان در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسند.
کد خبر: ۵۵۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 24 January 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مراد جلیلیان اظهار داشت: تا قبل از ۲۲ بهمن امسال کتابخانه مرکزی استان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در این کتابخانه ۳ بخش مهم ایجاد شده، بخش نابینایان که با همت انجمن نابینایان کشور بیش از ۳۰۰ میلیون تومان در خصوص تجهیزات هزینه شده است.

جلیلیان اضافه کرد: بخش دفاع مقدس با همکاری بنیاد حفظ آثار در استان که بیش از ۱۵ هزار جلد کتاب در منابع مختلف در حوزه های سیاسی، در حوزه دفاع مقدس و عوامل تاثیرگذار در مدت زمان جنگ است.

وی افزود: همچنین بخش ایثار و شهادت که با همت بنیاد شهید بیش از ۶ هزار جلد آماده سازی شده است و نیز توسط خود نهاد کتابخانه عمومی کشور بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه مرکزی استان آماده سازی شده است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام افزود: همزمان با بهره برداری از پروژه کتابخانه مرکزی نیز کتابخانه آیت الله حیدری در مکان ساختمانی در  محل فاصله بین میدان شهدا و میدان امام که این کتابخانه طی تفاهمنامه ای با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سازمان اوقاف و امور خیریه استان نوشته شد و این کتابخانه از منابع غنی نیز برخوردار است در ایام دهه فجر همزمان با کتابخانه مرکزی استان به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار