هشدار مجدد امام جمعه یزد به مسئولان

تنها راه برون مشکلات، اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد گفت: راه اصلی برون رفت از چالش های اقتصادی که مسوولان باید برای آن تلاش کنند اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است .
کد خبر: ۵۵۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 29 January 2018

به گزارش تابناک یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در جمع اعضای شورای مرکزی بسیج استان افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی به همت تمام مسوولان دلسوز و برنامه ریزی مدون نیاز دارد و تحقق آن حلال مشکلات اقتصادی است.
وی ادامه داد: از پایه‌های اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی ، توجه به آموزش است که باید در کنار آن به توسعه صنایع و تولیدات کوچک با همت مردم و همراهی خیران فعالیت های جدی انجام شود.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: آموزش ها باید برای راه اندازی کسب و کارهای مناسب کوچک و تقویت آنها برای تولید، اشتغال و خدمت به اقتصاد باشد .
ناصری یزدی اظهار کرد: باید برای اشتغال مولد و مفید متقاضیان در استان فعالیت شایسته ای در عرصه اقتصادی و در شان آنها برنامه ریزی انجام شود که رسالتی مهم و مورد نیاز جامعه اسلامی است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: دانشگاه ها و آموزش و پرورش در تربیت ، آموزش و برنامه ریزی مدون برای کمک به مردم و کشور در بخش های مختلف و بخصوص تولید و اقتصاد فعالیت کنند.
ناصری یزدی گفت: مراکز آموزش عالی و دانشگاه باید نقش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی و آموزش های مورد نیاز و همچنین بروز خلاقیت و نوآوری در میان دانشگاهیان اقدام کنند.
300 هزار بسیجی در استان یزد فعالیت دارند و شورای عالی بسیج با حضور نخبگان بسیجی در 10 شهرستان استان تشکیل شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار