گزارش شهردار سرفاریاب از عملکرد سه ماه خود

کد خبر: ۵۶۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 11 February 2018

شهردارسرفاریاب در جمع خبرنگاران ضمن خیرمقدم به خبرنگاران و آرزوی موفقیت برای این افراد در عرصه های مختلف خبری وتبریک دهه پرفروغ فجر ،بیان کرد: تقریبا بعداز سه ماه ازمدت خدمت تصمیم برنشست خبری گرفتم.
 
به گزارش صبح یاسوج ازسرفاریاب؛سید حسین بامزر در ادامه به اهداف وکارهای انجام شده اشاره و عنوان کرد:در زیرسازی خیابانها و معابر ۱۵هزارمترمربع تامرحله قیر ریزی با اعتبار۱۴۵میلیون کارشده که ۵۰۰۰هزارمتربه صورت امانی انجام شد که برای شهرداری مقرون به صرفه بوده است.
 
وی ادامه داد:۵حلقه لوله برروی دره هابه قیمت یک میلیارد ریال و کانال های هدایت سیلاب که اعتباری یک میلیارد و دویست میلیون ریالی انجام شده است.
 
سیدحسین بامزر با اشاره به جمعیت ۲۰۰۰هزارنفری شهر سرفاریاب،اظهار کرد:سرفاریاب در حال حاضر بدون پارک است و یکی از برنامه های ما ایجاد پارک کودک بودکه باهمت دوستان زمین آن خریداری شده است .
 
شهردارسرفاریاب بیان کرد:فلکه ورودی شهر باتوجه به تردد زیاد خودروها ازلحاظ فنی مناسب نبود و تصمیم به تخریب آن گرفتیم که درصورت همکاری زمین داران، نقشه فلکه جدید تهیه است و به زودی بازسازی خواهدشد.
 
بامزر به مهترین دغدغه ی خود اشاره وعنوان کرد:مهترین دغدغه بازگشایی ورودی وخروجی بود که کار آن انجام شده و در آینده نزدیک دو بلوار در ورودی وخروجی نیز ایجادخواهیم کرد.
 
وی در خصوص ساختمان شهرداری گفت:درحال حاضر ساختمان شهرداری استیجاری هست که قصد داریم با پویائی و کارآمدتر نمودن سیستم شهرداری و با خرید زمین ساختمان جدیدی برای شهرداری، احداث کنیم.
 
شهردار سرفاریاب با اشاره به وسعت شهر ،عنوان کرد:شهرما از دوقسمت تشکیل شده که قسمت اسلام آباد از شهرمقداری فاصله دارد ولی درتوزیع اعتبار همه جای شهر را مدنظر داریم.
 
وی شهردار بودن را کار سختی دانست و بیان کرد: باعشق و علاقه و همکاری مردم،احساس خستگی درخود نمی بینم و شبانه روز به فکر ارائه خدمت به مردم هستم.
 
بامزر با اشاره به اینکه دو روز در هفته کارجمع آوری زباله را انجام می دهیم ،گفت:به علت نبودن مکان دفع زباله در سرفاریاب،زباله ها را در محل جمع آوری زباله شهرستان کهگیلویه تخلیه می کنیم.
 
وی افزود:امیدوارم در آینده نزدیک با کمک نماینده مردم و استاندار و سازمان شهرداریها،بتوانیم اعتبارخوبی جذب کنیم تا مشکلات سرفاریاب حل شود.
 
 
این مسئول، ادامه داد:خط مسیرلوله گاز از توسعه شهرجلوگیری کرده وتلفات جانی برای مردم داشته است که امیدوارم که شرکت گاز فکری به حال مردم کند.
 
حسین بامزر ضمن تقدیر از شورا اسلامی سرفاریاب،گفت:باشورای شهرتعامل خوبی دارم و در اجرای مصوبات شورا کوتاهی نکرده ام.
 
شهردار سرفاریاب به سلامتی مردم اشاره وعنوان کرد:باتوجه به جلسات برگزارشده قرار بر این بود که کار کشتار قصاب ها در کشتارگاه انجام شود که تا کنون به صورت آزاد و درفضای باز انجام می گیرد.
وی درمورد جمع آوری احشام گفت :تذکرات لازم واطلاع رسانی برای جمع آوری انجام شده ولی باتوجه به اینکه شغل اصلی مردم دامداری هست، دنبال فکر و چاره ای برای مردم هستیم.
 
بامزر درمورد خبرنگاران گفت: خبرنگاران امانت داران جامعه و افراد مورد وثوق جامعه هستند و از باب صداقت و جدیت در کار و پیگیری امور، حضور این قشر زحمتکش در لایه های مختلف جامعه احساس می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار