بیماران صعب‌العلاج تحت پوشش طرح شفا

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: مردم متدین و نوع دوست استان بوشهر برای خدمات رسانی به ۶۰۰ بیمار صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد ۱۴۹ میلیون ریال پرداخت کردند.
کد خبر: ۵۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 04 July 2015
تابناک بوشهر: احمد لطفی صبح امروز در سرکشی از خانواده‌های نیازمند شهرستان گناوه با بیان اینکه مددجویان از مزایای طرح تحول نظام سلامت بهره‌مند هستند اظهار داشت: افراد زیرپوشش کمیته امداد برای مراحل درمان خود با مراجعه به بیمارستان‌های دولتی از مزایای طرح تحول نظام سلامت بهره لازم را ببرند.

وی با تاکید بر بهره جستن مطلوب مددجویان از طرح تحول نظام سلامت گفت: مددجویان باید از ظرفیتی که دولت با اجرای طرح تحول نظام سلامت فراهم کرده بخوبی استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان بوشهر با بیان اینکه طرح شفا در این نهاد در حال اجرا است تصریح کرد: در اجرای طرح شفا بیماران صعب‌العلاج علاوه بر دریافت کمک‌های نقدی از حمایت‌های با اولویت دولت بهره‌مند هستند.

لطفی با بیان اینکه دراستان بوشهر 600 بیمار صعب‌العلاج تحت پوشش طرح شفا قرار دارند گفت: با توجه به اینکه گاها اعتبارات یاد شده پاسخگوی نیاز مددجویان یاد شده نیست خیران در رسیدگی به درمان این بیماران کمیته امداد را همراهی می‌کنند به‌گونه‌ای که سال گذشته 149 میلیون به بیماران کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت دغدغه مددجویان در درمان برطرف کرده است بیان کرد: بیماران مددجو با معرفی به بیمارستان‌های استان بوشهر بدون پرداخت هزینه، درمان می شوند و این در حالی است که خدمات درمانی در سراسر استان بوشهر با انعقاد قرارداد با پزشکان به مددجویان ارائه می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار