با هدف محقق ساختن شعار سال

هیات های ورزشی البرز باید از کالاهای ایرانی استفاده کنند

مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت که تمامی هیات های ورزشی استان با هدف محقق ساختن شعار سال، ملزم به استفاده از کالاهای تولید داخل هستند.
کد خبر: ۵۸۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 30 March 2018

به گزارش تابناک البرز، امیر غفرانی، افزود: با توجه به فرمان و نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و در جهت تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی ایشان، تمامی هیات های ورزشی در استان البرز ملزم به استفاده از تولیدات داخلی هستند.


وی اضافه کرد: همچنین با هدف تحقق سیاست های ابلاغی دولت تدبیر و امید مبنی بر حمایت از تولیدات داخل کشور با هدف رونق اشتغال، تولید، رشد و اعتلای هر چه بیشتر کشور، هیات های ورزشی استان البرز سازمانهای مردم نهاد و بخش های زیر مجموعه هیات ها و سمن از این پس موظف هستند در مسائل روزانه و همچنین اجرا و برگزاری رقابت ها و مراسم های خود تمامی اقلام، کالاها و محصولات مصرفی مورد نیاز خود را از تولیدات ایرانی تهیه کنند.


غفرانی گفت: هیات ها و سمن های استان البرز موظف هستند، از خریداری کالای غیر ایرانی به خصوص محصولاتی که مشابه داخلی دارند خودداری نمایند.


مدیر کل ورزش و جوانان البرز در بخش دیگری از سخنان خود ، افزایش چشمگیر، میزبانی از رقابتهای کشوری و بین المللی نقطه عطف ورزش البرز در سال 96 عنوان و خاطر نشان کرد: در مجموع استان البرز در سال 96 میزبان 54 مسابقه کشوری، 4 مسابقه بین المللی و 1 مسابقه آسیایی در رشته های مختلف ورزشی بود که خود این مهم نشان دهنده ظرفیت استان و همچنین موفقیت در برگزاری رویدادهای بزرگ در البرز است.


غفرانی افزود: در سال 96 ورزشکاران البرزی موفق به کسب 1 هزار و 523 مدال رنگارنگ در رشته های مختلف ورزشی و در سطوح مختلف شدند که از این تعداد 1 هزار و 315 مدال در رقابت های کشوری، 122 مدال در مسابقات بین المللی، 43 مدال در سطح آسیایی و 43 مدال نیز در مسابقات جهانی توسط ورزشکاران استان به دست آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار