مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای طرح علمداران حماسه در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح علمداران حماسه توسط ائمه جمعه استان در هفته جانباز خبر داد و گفت: ائمه جمعه در قالب این طرح از جانبازان سراسر استان سرکشی می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 21 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فریبرز نجفی در همایش تجلیل از جانبازان شهرستان‌های شهرکرد، اردل و کیار با تبریک به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز، اظهار کرد: جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستند و امنیت امروز مرهون جان‌فشانی شهدا و جانبازان است.
وی با بیان اینکه 7 هزار و 220 جانباز در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: ۵۷ نفر از جانبازان چهارمحال و بختیاری پس از جنگ تحمیلی به‌علت جراحت جنگ به درجه شهادت رسیدند و هم‌اکنون ۴۶ هزار نفر در استان جزو جامعه ایثارگری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از روز چهارم شعبان هرسال به مدت یک‌هفته به‌نام هفته جانباز نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: تجلیل از جانبازان در تمامی شهرستان‌ها، سرکشی ائمه جمعه از جانبازان در قالب طرح علمداران حماسه، حضور پیام‌آوران ایثار در مدارس شاهد برای خاطره‌گویی، تجلیل از جانبازان دستگاه‌های اجرایی و حضور جانبازان در برنامه‌های صدا و سیما جهت خا‌طره‌گویی بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار