روسای کمیته‌های رزمی‌کاران معرفی شدند

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان همدان از انتخاب و معرفی روسای کمیته‌های مختلف این هیئت خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 12 July 2015
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان همدان از انتخاب و معرفی روسای کمیته‌های مختلف این هیئت خبر داد.

به گزارش فارس ، بعد از حدود دو ماه از انتخاب رئیس جدید هیئت ورزش‌های رزمی استان همدان می‌گذرد و با انتخاب اعضای هیئت رئیسه آن برنامه‌های این هیئت نیز روند بهتری به خود گرفته است.

پیش از این به منظور استفاده از تجربه نفرات موجود و همچنین جایگاه و مسئولیتی که در حال حاضر در ادارات و دستگاه‌های مختلف وجود دارد؛ اعضای جدید هیئت رئیسه انتخاب شده بودند که بر اساس این انتخاب محمد قدیمی (شهردار منطقه چهار همدان)، محسن مرادی‌پناه (فرماندار شهرستان بهار) و امید احیایی‌ به عنوان اعضای جدید هیئت رئیسه معرفی شدند.

همچنین سعید نیازاده و زهرا خزلی به عنوان دو عضو ورزشی در هیئت رئیسه هیئت ورزش‌های رزمی استان عضویت دارند.

بعد از انتخاب این اعضا و تشکیل چند جلسه کارشناسی برای انتخاب اعضای کمیته‌های مختلف هیئت 16 نفر از فعالان این رشته به مدت یک سال برای تصدی این کمیته‌های انتخاب شدند.

بر این اساس فرشید محسنی به عنوان نایب رئیس آقایان استان، شهاب رنجبر مشاور رئیس هیئت، فرشید گل‌محمدی مشاور رسانه‌ای، افشین نیک‌سرشت کمیته داوران، علیرضا ولیخانی کمیته مسابقات، ناصر فرخ‌رو کمیته آموزش و مربیان و حمید رحیمی کمیته انضباطی برای یک سال در این کمیته‌ها فعالیت دارند.

در ادامه این انتصابات مجید صانعی در کمیته بازرسی، جمال ترابی در کمیته فرهنگی و روابط عمومی، مرتضی جناتی در کمیته فنی، مهدی عبدالعظیمی در کمیته انفورماتیک، محمود بیات در کمیته استعدادیابى، شریف محمدی در کمیته پیشکسوتان، محمد جمشیدی در کمیته طرح و برنامه، داوود شه‌دوستی در کمیته پزشکی و مهرداد ستاری در کمیته هنرهای فردی و نمایشی فعالیت خواهند داشت.


در این جلسه عضو هیئت رئیسه هیئت ورزش‌های رزمی استان همدان اظهار کرد: در انتصابات کمیته نه تنها از ظرفیت رزمی استان استفاده شده که سعی شده تلفیقی از تجربه و انگیزه جوانی در آن مشهود باشد.

محمد قدیمی تأکید کرد: به زودی شاهد تبدیل همدان به قطب رزمی کشور خواهیم بود.

همچنین حمید گلی‌پور تصریح کرد: علاوه بر اینکه مشاوران و مسئولان کمیته‌ها بسیار تیم قوی هستند به جرأت می‌توان گفت باید منتظر اتفاقات خوبی در این هیئت در آینده نزدیک باشیم.

وی افزود: هر چند امسال در تدوین تقویم ورزشی هیئت تأخیر وجود داشته اما سعی شده موارد کاربردی و زیربنایی را بیشتر مد نظر قرار دهیم تا در سال آینده با رفع نقاط ضعف برنامه بهتری را ارائه دهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار