مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال وبختیاری:

ایده‌های خلاقانه در صنعت گردشگری چهارمحال و بختیاری پذیرش می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال وبختیاری از پذیرش طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در صنعت گردشگری استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 12 July 2015

بهمن عسگری  اظهار داشت: دوازدهمین دوره مراسم مهر اصالت و خلاقیت در صنعت گردشگری در جشنواره فیتور اسپانیا توسط سازمان جهانی گردشگری ملل متحد برگزار می‌شود.

وی افزود: فعالان بخش خصوصی و دولتی در صنعت گردشگری استان  ایده‌ها و طرح‌های خود را تا 10 تیر ماه به دبیرخانه این اداره کل ارسال کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه ابتکار عمل‌های مورد نظر در زمینه گردشگری در چهار گروه شامل ابداعات در سیاست‌های عمومی و دولتی، ابداعات در بنگاه‌های اقتصادی، ابداعات در سازمان‌های غیر دولتی و ابداعات در تحقیقات و فناوری می‌باشد، بیان کرد: در راستای بهره‌مندی استان از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه ارسالی به این اداره کل سه طرح موثر و برتر که بتوانند به توسعه گردشگری استان کمک نمایند به جشنواره فیتور اسپانیا ارسال می‌شود.

عسگری خاطرنشان کرد: ظرفیت زیادی در بخش گردشگری استان وجود دارد که توسعه آن جز از طریق آموزش و اطلاع‌رسانی امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: کمک به احیا و توسعه تولید صنایع دستی در روستاها و توانمندسازی جوامع محلی با استفاده از ظرفیت گردشگری از دیگر برنامه‌های در دست اقدام میراث فرهنگی استان برای رونق گردشگری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار