ارسال مقالات به همایش میرسیدعلی همدانی

دبیر اجرایی همایش میرسیدعلی همدانی با اشاره به درخواست از 120 عضو هیئت علمی دانشگاه برای ارسال مقاله به همایش گفت: تاکنون 200 نفر برای شرکت در همایش مقاله ارسال کرده‌اند.
کد خبر: ۶۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 14 July 2015
دبیر اجرایی همایش میرسیدعلی همدانی با اشاره به درخواست از 120 عضو هیئت علمی دانشگاه برای ارسال مقاله به همایش گفت: تاکنون 200 نفر برای شرکت در همایش مقاله ارسال کرده‌اند.

به گزارش فارس، صفی‌الله صفایی اظهار کرد: به منظور اطلاع‌رسانی کامل و جامع در راستای برگزاری همایش بین‌المللی میرسیدعلی همدانی سایت این همایش با کاربرد دو زبان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سایت همایش به آدرس www.mirsah.ir تاکنون بیش از 10 هزار و 389 بازدید داشته، بیان کرد: برگزاری جلسات مختلف، ملاقات با شخصیت‌ها، نمایش پوستر و لگوی همایش و نحوه ثبت‌نام و ارسال مقاله در سایت وجود دارد و افراد با مراجعه به سایت اطلاعات نسبتاً کاملی از وضعیت همایش کسب می‌کنند.

دبیر اجرایی همایش میرسیدعلی همدانی با اشاره به اخذ مجوز برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی به صورت بین‌المللی خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور مهمانان مختلف در این همایش، برای افتتاحیه نیز به طور قطع یکی از سران سه قوه حضور خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تاکنون 200 نفر برای شرکت در همایش مقاله ارسال کرده‌اند، اظهار کرد: از کشور تاجیکستان و نماینده مجلس کشور عراق برای همایش میرسیدعلی همدانی مقاله ارسال شده است.

دبیر اجرایی همایش میرسیدعلی همدانی با تأکید بر اینکه به 120 عضو هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف کشور سفارش مقاله داده شده، افزود: البته این مقالات داوری نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: کتاب «شاه همدان» تألیف دکتر اذکایی شامل 500 صفحه در دست انتشار بوده و انتشار کتاب «ذخیرة‌الملوک» نوشته دکتر سید محمود انواری در حال اخذ مجوز است.

صفایی از نام‌گذاری سال 2015 از سوی یونسکو به عنوان سال میرسیدعلی همدانی خبر داد و گفت: پوستر همایش میرسیدعلی همدانی نیز کار دانشجویان دانشگاه پیام‌نور واحد همدان است.

وی درباره لگوی همایش میرسیدعلی همدانی نیز خاطرنشان کرد: برای طراحی لگوی همایش با فراخوان اعلام شده از بین طرح‌های مختلف ارسالی طرح طاهره عطایی از تهران پذیرفته شد.

همایش بین‌المللی میرسیدعلی همدانی هشتم و نهم مهرماه سال جاری با حضور میهمانان داخلی و خارجی در همدان برگزار خواهد شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار