اختصاص 35 میلیارد تومان به اشتغال مددجویان کمیته امداد

35 میلیارد تومان، به موجب بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 97 ، سهم تسهیلات اشتغال‌زایی تخصیصی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بانک‌های استان است.
کد خبر: ۶۲۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 23 June 2018
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از سهم تسهیلات اشتغال‌زایی تخصیصی به مددجویان این نهاد از محل منابع قرض‌الحسنه7 بانک‌های عامل استان ارائه داد. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد کمک به توانمندسازی و اشتغال مددجویان است، گفت: معرفی مددجویان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال یکی از برنامه‌های این نهاد در زمینه خودکفایی و توانمندی آن‌ها است. 
وی با اشاره به اینکه عملکرد بانک‌های عامل نقش مؤثری در پیشرفت برنامه‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد دارد، افزود: به موجب بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 97، 35 میلیارد تومان سهم تسهیلات اشتغال‌زایی تخصیصی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بانک‌های استان است. 
محبی به عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از سال 92 تا96 اشاره کرد و گفت: در این مدت هشت هزار و 621 طرح اشتغال بااعتبار 116 میلیارد و صد میلیون تومان با استفاده از منابع بانکی استان اجراشده است و شش هزار و 743 خانوار از محل اجرای این طرح‌ها خودکفا شده‌اند. 
وی با اشاره به اینکه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته در جمع ده استان برتر در جذب تسهیلات اشتغال‌زایی تخصیصی از منابع بانکی قرارگرفته، یادآور شد: دو هزار و 835 طرح اشتغال بااعتبار 46 میلیارد و 975 میلیون تومان از محل منابع بانکی این استان برای مددجویان و اقشار نیازمند اجراشده است. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 417 طرح اشتغال‌زایی بااعتبار هفت میلیارد و 770 میلیون تومان برای مددجویان و اقشار نیازمند اجراشده است، افزود: 319 طرح از طرح‌های اجراشده امسال بااعتبار پنج میلیارد 832 میلیون تومان از محل بانکی بوده است. 
محبی با تقدیر از تعامل و ارتباط بانک‌های عامل با کمیته امداد تأکید کرد: از بانک‌های عامل استان انتظار داریم با توجه به تسهیلات درنظر گرفته‌شده برای مددجویان، امسال نیز همچون سال‌های گذشته کمیته امداد را در زمینه توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
برادر ارجمند جناب آقای محبی واقعا نظارتتون بر کمیته امداد بهمئی زیر صفر استبیشتر افراد شاغل و حقوق بگیر تحت پوشش کمیته هستند و افراد نیازمند و فقیر منتظر یک فقره وام که به هر درودیواری میزنند شامل حالشون نمیشه وبیشتر زن وفرزندان کارمندان دارن وام میگیرن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار