رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:

تحلیل مشکلات بر اساس شرایط، وظیفه اصلی اعضای شورا است

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری تحلیل مشکلات بر اساس شرایط مختلف در هر منطقه از استان و رسیدگی به این مهم را وظیفه اصلی اعضای شورا دانست.
کد خبر: ۶۲۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 26 June 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد- خان‌محمد غیبی‌حاجی‌ور پنجم تیرماه در نشست شورای استان با مدیرکل ورزش و جوانان اظهار کرد: شورای اسلامی استان مجموعه‌ای از نخبگان و نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان‌های مختلف است که در خدمت مردم هستند.
وی با اشاره به لزوم استفاده از نیروی انسانی که یک ظرفیت و یک شاخص رشد محسوب می‌شود، افزود: این
ظرفیت می‌تواند منشأ رشد برای استان کمتر توسعه یافته چهارمحال و بختیاری باشد.
خان‌محمد غیبی‌حاجی‌ور تحلیل مشکلات بر اساس شرایط مختلف در هر منطقه از استان و رسیدگی به این مهم را وظیفه اصلی اعضای شورا دانست.
رئیس شورای اسلامی استان خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار به منظور پروژه‌های نیمه تمام بخش لاران، ورزشگاه‌های خوی، وانان و سورشجان از جمله موارد قابل پیگیری در شهرستان شهرکرد در حوزه ورزش است.
وی تصریح کرد: کمبود اماکن ورزشی و نبود امکانات ورزشی در شهر لردگان، پیش‌بینی بودجه به منظور احداث یک سالن با تماشاگر و ایجاد زمین‌های ورزشی در شهر سامان، تکمیل و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در شهرستان کوهرنگ از جمله مشکلاتی است که لازم است توسط اداره کل ورزش و جوانان رسیدگی شود.
رئیس شورای اسلامی استان در ادامه بیان کرد: تکمیل و تجهیز پروژه‌های نمیه تمام، احداث سالن ورزشی و سرمایه‌گذاری و حمایت از ورزشکاران در شهرستان کیار، تعیین سرانه ورزشی در شهرستان فارسان، احداث سالن ورزشی در مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها و نبود امکانات ورزشی در سالن‌های اردل را از مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها محسوب می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان‌ها با تخصیص اعتبار در حال تکمیل و تعدادی از آن‌ها به اتمام رسیده و برای مابقی پروژه‌ها نیز لازم است از سوی ادارات شهرستان‌ها سعی بر جذب اعتبار به منظور تکمیل و تجهیز این پروژه‌ها صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار