«نامیله» به ملایر می پیوندد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الحاق روستای نامیله به ملایر در حال پی‌گیری است، گفت: این امر به موافقت و کمک شورای شهر و شهرداری ملایر نیاز دارد.
کد خبر: ۶۳۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 17 July 2015
 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الحاق روستای نامیله به ملایر در حال پی‌گیری است، گفت: این امر به موافقت و کمک شورای شهر و شهرداری ملایر نیاز دارد.

به گزارش تسنیم؛علی‌نعمت چهاردولی گفت : از روزهای ابتدایی شروع دوره نمایندگی برای رسیدگی به وضعیت این روستا تلاش‌های زیادی انجام شده و به وضعیت به هم آشفته این روستا رسیدگی شد.

وی افزود: این روستا وضعیت به هم آشفته‌ای داشت و جاده درون روستا گلی و خاکی بود که با کمک‌های بنیاد مسکن، دهیارها و شورای روستا آسفالت و جدول‌بندی مسیر اصلی روستا انجام شد.

چهاردولی تصریح کرد: یکی دیگر از تلاش‌هایی که در رابطه با این روستا انجام شده پی‌گیری الحاق نامیله به ملایر است که البته این امر به موافقت و کمک شورای شهر و شهرداری ملایر نیاز دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: در رابطه با این اتفاق و الحاق روستای نامیله به شهر ملایر شهرداری و شورای شهر ملایر نیز معتقدند با الحاق روستاهایی چون نامیله، ازناو، حاجی آباد و غیره خدمات‌دهی به همه این مناطق سخت می‌شود.

وی اظهار داشت: بسیاری از افرادی که از روستا مهاجرت می‌کنند و امکان خرید خانه در ملایر را ندارند ساکن روستاهای اطراف شهر نظیر ازناو، نامیله و حاجی‌آباد می‌شوند و به دلیل مسائل مالی زمین‌هایی را که خارج از حریم بافت روستایی است خریداری می‌کنند.

چهاردولی افزود: به این دلیل که این زمین‌ها خارج از حریم بافت روستایی هستند برای گرفتن انشعابات آب، برق، گاز و غیره با مشکل مواجه شده و طبق دستورالعمل انشعابات بدون داشتن مجوز توسط دهیارها و شوراهای روستا در روستاها و شهرداری و شورای شهر داده نمی‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف برای پی‌گیری مشکلات ساکنین این منطقه از ملایر گفت: حرف شهرداری‌ و دهیاری‌ها نیز در این مورد به حق است زیرا آن‌ها نیز معتقدند اگر این انشعابات داده شود دوباره شاهد اتفاقاتی از این دست هستیم.

چهاردولی با بیان اینکه تمام تلاش‌مان حل مشکل انشعابات در این ناحیه است، عنوان کرد: نامیله در حال حاضر روستا بوده و اعتبارات آسفالت و جدول‌گذاری محور اصلی روستا نیز از محل طرح بهسازی گرفته‌شد ولی تمام تلاش ما الحاق این ناحیه به شهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار