نقش روابط عمومی‌ها در شرایط جدید کشور

کد خبر: ۶۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 20 July 2015

استاندار البرز گفت: نقش روابط عمومی‌ها در شرایط جدید سیاسی کشور تعیین کننده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز در حاشیه معارفه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه‌های مختلف به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان می‌توانند با نقش آفرینی در مجموعه‌های خود ضمن در نظر گرفتن شرایط جدید سیاسی کشور، بسترهای لازم به منظور معرفی ظرفیت‌های موجود را فراهم کنند.

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده توانست این موفقیت را پس از 22 ماه تلاش به واسطه مقاومت و ایستادگی در سایه تدبیر و عقلانیت به دست آورد.

*وعده دولت در رابطه با احقاق حقوق مردم در موضوع هسته‌ای محقق شد
نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر اینکه دولت توانست به وعده خود در رابطه با احقاق حقوق مردم در موضوع هسته‌ای عمل کند، افزود: با توافق صورت گرفته رسالت سایر بخش‌های دولت در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی سنگین‌تر از  گذشته شده است.
استاندار البرز با طرح این سئوال که شرایط ما پس از تفاهم صورت گرفته چگونه است و تکلیف ما در این زمینه چیست؛ خاطرنشان کرد: شرایط تحریم از زمانی بر کشور ما تحمیل شد که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام به اشغال در آمد.

وی یادآور شد: آنچه مسلم است پس از توافق صورت گرفته فضای لازم به منظور برقراری ارتباطات در سطوح و در حوزه‌های مختلف فراهم می‌شود در این راستا باید آمادگی لازم به منظور معرفی ظرفیت‌های مختلف استان فراهم شود تا بتوان از فرصت‌های به وجود آمده بهره‌برداری کرد.
طهایی تاکید کرد: در چنین شرایطی نقش روابط عمومی‌ها به منظور معرفی داشته‌ها و فرصت‌های موجود بسیار تعیین کننده است که باید با نقش آفرینی در مجموعه‌های خود به این مهم جامه عمل بپوشانند.

در ادامه مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استاندار البرز نیز روابط عمومی‌ها را عاملی برای تزریق انرژی مثبت به پیکره روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خواند و خواستار تداوم این روند شد.
قباد نعمتی اظهار داشت: حضور مدیرکل روابط عمومی در جلسات شورای معاونین استانداری پیش از مصوبه اخیر وزارت کشور مؤید این مطلب است.
وی افزود: دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به واسطه همین نگاه بوده است که توانسته با رویکردی پویا نسبت به برنامه‌ریزی‌های این حوزه اقدام کند.
این مسئول با اشاره به اینکه تاکید استاندار البرز در رابطه با نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در جلسات شورای اداری و برنامه‌ریزی استان در طول سال گذشته بسیار مهم و ارزشمند بوده است، خاطرنشان کرد: خانواده روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خانواده‌ای جوان و پویا است که می‌تواند در سایه برنامه‌ریزی لازم نسبت به ایجاد انسجام و یکپارچگی در این حوزه اقدام کند.
در پایان نیز استاندار البرز با اهدای لوح تقدیر به اعضای هیئت رئیسه اولین دوره شورا از تلاش‌ها و خدمات آنان تقدیر و احکام اعضای هیئت رئیسه دومین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان را اعطا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار