موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان اردبیلی در کنکور

مدیر آموزش و پرورش اردبیل ناحیه یک اردبیل گفت: موفقیتی که دانش‌آموزان اردبیل در کنکور سراسری امسال کسب کردند، بی‌نظیر و در تاریخ آموزش و پرورش بی‌سابقه است.
کد خبر: ۶۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 22 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی ورودی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: میثم فرج‌پور با معدل 20 در پایه سوم متوسطه در سال گذشته موفق شد در کنکور امسال رتبه 9 کشور را بعد از سال‌ها انتظار و موفقیت، بعد از بابک پورابوالقاسم دانش‌آموز نخبه اردبیلی موفقیتی دیگر برای این استان به دست آورد.

وی با یادآوری اینکه در سال گذشته 7 نفر از دانش‌آموزان پایه سوم متوسطه معدل 20 کسب کرده بودند که این تعداد امسال به هشت نفر افزایش یافته است، گفت: در کنکور سال 92 هفت نفر زیر 1000، در کنکور سال گذشته 21 نفر رتبه زیر هزار و در آزمون سراسری امسال نیز 26 نفر از دانش‌آموزان ناحیه یک اردبیل رتبه زیر هزار را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش اردبیل ناحیه یک اردبیل بیان کرد: در جلسات بعدی شورای آموزش و پرورش از این دانش‌آموزان موفق تجلیل خواهیم کرد که با تلاش و پشتکار تمام توانستند افتخاری بزرگ برای آموزش و پرورش اردبیل به دست آورند.

ورودی به ساماندهی فضاهای آموزشی در آستانه سال تحصیلی جدید اشاره کرد و ادامه داد: ما همچنان در ناحیه یک اردبیل با مشکل کمبود فضای آموزشی روبه‌رو هستیم به طوری که امسال نیز مجبور شدیم با توجه به افزایش جمعیت دانش‌آموزی مدارس خودمان را در دو شیفت ساماندهی کنیم.

این مسئول عنوان کرد: مدرسه سه کلاسه خیر نام‌آشنا آمنه هادی‌زاده که یک ماه پیش کلنگ‌زنی شده در حال تکمیل است و تا یک ماه آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش اردبیل ناحیه یک اردبیل از دو نوبته شدن برخی از مدارس حاشیه و مناطق پرجمعیت شهر اردبیل به ویژه شهرک‌های جدیدالاحداث خبر داد و گفت: مدرسه هاشم‌آباد را به همراه دخترانه آسیه و پیام گلمغان، ‌دادمان و غیره برای سال تحصیلی آینده دو شیفته کردیم، چراکه با حجم زیادی از دانش‌آموزان در مقاطع متوسطه اول و دوم روبه‌رو بودیم.

ورودی از حذف مدارس طالقانی، شایسته، معراج دو و تربیت خبر داد و افزود: باید هر چه سریع‌تر مدارس مرحوم علیپور و دادمان به بهره‌برداری برسد تا برخی از کمبودها برطرف شود.

وی به ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل در سوم مرداد اشاره کرد و گفت: سوم مرداد سال جاری معلمان خودمان را سازماندهی کرده و ابلاغ آنها را صادر می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار