فعالیت 1500 ناظر شورای نگهبان در میناب

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان هرمزگان از فعالیت یک‌هزار و 500 ناظر شورای نگهبان در میناب خبر داد.
کد خبر: ۶۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 23 July 2015
به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی معصومی در همایش ناظرین شورای نگهبان شهرستان میناب از ناظرین شورای نگهبان به عنوان پشتوانه سلامت انتخابات و صیانت از نظام نام برد و اظهار کرد: اعضای ناظرین شورای نگهبان نیروهایی مومن، متعهد و انقلابی و مسلط به قانون انتخابات هستند و با وظایف نظارتی خود آشنایی کامل دارند و از دل مردم انتخاب می‌شوند.
 
وی افزود: شورای نگهبان نهادی مهم، موثر و ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام است.
 
معصومی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دو سویه است، افزود: در نظام ما آنچه خاستگاه الهی دارد مشروعیت و آنچه خاستگاه مردمی دارد مقبولیت است.
 
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در هرمزگان گفت: شورای نگهبان براساس قانون تضمین کننده عزت ملت و نظام است.
 
وی در ادامه به خدمات ناظرین شورای نگهبان در استان اشاره کرد و گفت: ناظرین شورای نگهبان با روحیه جهادی در همه انتخابات تلاشی مضاعف دارند.
 
معصومی با ذکر این مطلب که شورای نگهبان نهادی کارآمد، موثر، پرتلاش و حافظ انقلاب است، ادامه داد: فعالیت‌های شورای نگهبان بر اساس امور کارشناسی است.
 
این مسئول همچنین به تشریح نحوه تعیین فقها و حقوقدانان شورای نگهبان پرداخت و افزود: مردم به صورت غیر مستقیم در انتخاب اعضای شورای نگهبان دخیل هستند.
 
وی در این همایش که به مناسبت 26 تیر ماه سالروز تشکیل شورای نگهبان برگزار شده بود، افزود: محصول کار شورای نگهبان دقیق، بی نقص و مطابق با قانون و شرع است.
 
معصومی با اشاره توافق هسته‌ای به اهمیت سخنان رهبر معظم انقلاب در این زمینه پرداخت و گفت: مسئولان نسبت به عملکرد طرف‌های مقابل مواظبت کنند.
 
وی افزود: باید تدبیری اتخاذ شود تا سرمایه‌گذاری‌ها به گونه‌ای باشد که در زمینه اقتصاد مقاومتی طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل شود و تولید داخل نیز خدشه‌دار نشود.
 
معصومی همچنین از فعالیت هزار و 500 ناظر شورای نگهبان بر انتخابات در این شهرستان خبر داد.
 
میرمحمد مظاهری سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات نیز افزود: دفتر نظارت و بازرسی انتخابات میناب نخستین دفتر پس از دفتر نظارت و بازرسی انتخابات در مرکز استان است که در سال 78 در هرمزگان راه‌اندازی شد.
 
در این همایش همچنین از 2 تن از ناظران پیشکسوت تجلیل و قدردانی شد.




منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار