1300 میلیارد تومان وام روستایی در کشور به تصویب رسید/حضور مردم در صحنه اقتصادی کشور را آباد می‌کند

رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان گفت: در دو ساله گذشته یک هزار و 300 میلیارد تومان وام روستایی به تصویب رسیده و تاکنون یک هزار و 900 نفر از هزار میلیارد تومان وام استفاده کرده ان
کد خبر: ۶۵۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 12 September 2018

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد سعیدی‌کیا عصر امروز در چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان غربی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان نباید جای دولت را گرفته و وارد بخش‌های سرمایه‌گذاری دولتی شود اما در برخی اوقات، کمک کننده به دولت است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در روستاهای کشور پروژه های بسیاری اجرا شد اما سبب آبادانی متناسب با هزینه هایی که انجام شده بود نشد و در این رابطه، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند«انجام کارهای مربوط به محرومیت‌زدایی خوب است اما منطقه محروم را از هر نظر مثل اشتغال و مسائل اجتماعی و اقتصادی آباد کنید».

رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان با تاکید بر اینکه باید مردم را توانمند کرد گفت: بی شک با پول نقد کشور آباد نمی‌شود بلکه در شرایطی این این امر حاصل می‌شود که مردم به صحنه اقتصادی آیند.

وی بیان کرد: بنابراین پول‌های نفتی کشور را آباد نکرده بلکه فکر و مغز مردم کشور را آباد می‌کند پس باید شرایطی را فراهم کرد تا مردم کار کنند و در این راستا، مقدمات فراهم کردن کار حداقل پنج ماه طول می‌کشد.

سعیدی‌کیا در ادامه تصریح کرد: در شهرستان چالدران برای تقویت کار کارآفرینان برای هر فرد وام 25 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در دو ساله گذشته یک هزار و 300 میلیارد تومان وام روستایی به تصویب رسیده و تاکنون یک هزار و 900 نفر از هزار میلیارد تومان وام استفاده کرده اند.

رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان بیان کرد: بی شک باید به مردم فرصت کار را فراهم کرد چون در آنها استعدادهای فوق العاده ای وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار