توزیع بیش از 1000 بسته لوازم‌التحریر در مدارس شهرکرد

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی 97 بیش از یک هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر در مدارس کمتر برخوردار مرکز چهارمحال و بختیاری توزیع شد.
کد خبر: ۶۶۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 01 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، احمد مولوی با اشاره به توزیع بیش از یک هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر در مدارس شهرکرد گفت: این اقلام فرهنگی شامل لیوان، جامدادی، مداد، پاکن، تراش و دفتر نوشتاری و نقاشی است که توسط شهرداری شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان در بین دانش‌آموزان مدارس مختلف توزیع شد.
مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد هزینه خرید و آماده‌سازی این اقلام را بیش از 250 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اقدام فرهنگی و خیرخواهانه همزمان با آغاز سال تحصیلی و در راستای توجه ویژه به دانش‌آموزان کم بضاعت انجام شد تا شاهد مهری با نشاط در مدارس باشیم.
وی ادامه داد: این شهرداری به‌عنوان یک نهاد مدنی و اجتماعی، انجام امور فرهنگی را از مهم‌ترین وظایف خود دانسته و هر ساله با اهدای نمادین بسته‌های فرهنگی در بین مدارس و همچنین آماده‌سازی فضای شهر از قبیل نصب بنرهای تبریک، خط‌کشی معابر، گل‌کاری میادین سطح شهر، آسفالت و شستشوی ورودی درب مدارس، اصلاح گره‌های ترافیکی و .. متولیان این امر را در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن  مراسم آغازین سال تحصیلی، یاری می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار