بنیاد استان البرز رتبه برتر جشنواره شهید رجایی شد

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برای دومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه‌ی برتر شهید رجایی در دو شاخص عمومی و اختصاصی شد.
کد خبر: ۶۶۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵ 11 October 2018

به گزارش «تابناک البرز»؛ در این مراسم که با حضور محمدعلی نجفی استاندار البرز، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشده بود از دستگاه‌های برتر در دو بخش شاخصه‌های اختصاصی و عمومی با اهدا تندیس جشنواره تجلیل به عمل آمد.
ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حاشیه‌ی این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، دعای خیر خانواده‌های شهدا را پشتوانه‌ی خادمان شهدا در بنیاد دانست و گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران دارای تقدسی ارزشمند است که با تلاش و کوشش جهادی و ایثارگری خادمان شهدا میسر خواهد شد.
وی افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران خدمت به بهترین خلق خداست و پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی که به سبب خون شهدا و ایثارگری ایثارگران حاصل‌شده است، وظیفه‌ی کوچکی در قبال این‌همه رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌ها به‌حساب می‌آید که در این راه دعای خیر شهدا می‌تواند ضامن ایجاد انگیزه‌ی لازم در مسیر خدمت به جامعه‌ی هدف باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخش دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه تقدیر و تشویق خادمان شهدا انگیزه‌ی لازم جهت خدمت‌رسانی وسیع‌تر به جامعه‌ی هدف را هموار می‌کند تصریح کرد: اجر و ارزش خدمت‌گزاری بسیار وسیع است، انسان‏های خدمت‌گزار از هستی و جان خویش درراه رضایت حق گذشته و در این راه، صبر و مقاومت می‏کنند که در جایگاه خود ارزشمند و لایق تقدیر است.
طاهر نژاد در پایان با تشکر از تمامی خدمتگزاران با اخلاص خانواده‌های شهدا و ایثارگران خاطرنشان ساخت: جایگاه امروز بنیاد مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان شهدا در بنیاد است به‌دست‌آمده است.
شایان‌ذکر است اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز سال 96 در شاخصه‌ی اختصاصی به‌عنوان دستگاه برتر شناخته‌شده بود و امسال نیز در دو بخش اختصاصی و عمومی در بین 50 دستگاه اجرایی موفق به کسب رتبه‌ی ویژه گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار