برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه زائران اربعین در یزد

دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد از برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه زائران اربعین در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 13 October 2018

به گزارش تابناک یزد، محمدصادق طهماسبی در نشست ساماندهی مشارکت‌های خیرین ستاد اربعین حسینی استان یزد که در استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه بحث حفظ امنیت زائران اربعین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین موضوعات در زمینه امنیت زائران مربوط به خود آنها است.

وی تصریح کرد: موارد و اصول ایمنی و قانونی که به صورت کامل مشخص است را در صورتی که زائران به درستی رعایت کنند و خلاف آن عملی نداشته باشند قطعا مانع از به وقوع پیوستن حوادث و اتفاقات ناگوار می‌شود.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد از انجام اقدامات گسترده در حوزه پشتیبانی از حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین توسط ستاد اربعین استان یزد خبر داد و افزود: در دو ماه قبل با برگزاری جلسات مختلف سعی شده که هرگونه مشکل و ناهماهنگی برطرف شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت بررسی تمام جوانب و انجام فعالیت‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف مورد نیاز زائران اربعین، کمیته‌های مورد نیاز در ستاد اربعین استان یزد از ابتدای فعالیت ستاد آغاز به کار کردند و در طول دو ماه گذشته این کمیته‌ها اقدامات و فعالیت‌های شایان و ارزشمندی را انجام داده‌اند.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه زائران اربعین حسینی در یزد خبر داد و گفت: در این دوره‌ها مسائل و موضوعات مختلف پیرامون مسائل امنیتی و جلوگیری از مشکلات و حوادث به زائران آموزش داده شد.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد از جلب رضایت وزارت کشور و ستاد مرکزی اربعین از فعالیت‌های ستاد استانی یزد خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه این ستاد در طول سال‌های قبل هم فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده باید از تجربیات آن سال‌ها استفاده لازم و بهینه برده شود.

طهماسبی با تاکید بر اینکه در هر کاری ممکن است مشکلات و نقاط ضعف پیش‌بینی نشده‌ای به وجود آید گفت: با این وجود اگر سعی کنیم نقاط ضعفی که سال‌های گذشته وجود داشت را بررسی و برطرف کنیم قطعا جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار