برگزاری جشنواره مینی‌گلف برای خبرنگاران

دبیرهیئت گلف استان همدان ازبرگزاری جشنواره مینی‌گلف برای خبرنگاران خبر داد و گفت: تاکنون 100 ورزشکار سازمان‌یافته در همدان به این ورزش روی آورده‎اند.
کد خبر: ۶۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 27 July 2015
دبیر هیئت گلف استان همدان از برگزاری جشنواره مینی‌گلف برای خبرنگاران خبر داد و گفت: تاکنون 100 ورزشکار سازمان‌یافته در همدان به این ورزش روی آورده‎اند.

به گزارش فارس؛ مهدی خادمی در همدان با اشاره به وضعیت هیئت گلف همدان اظهار کرد: هیئت گلف همدان روزهای خوبی را سپری می‌کند و فعلاً در حال به‌روز کردن امکانات و سخت‌افزارهای موجود است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه گلف استان و با مساعدت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان همدان مجموعه استانداردی از مینی‌گلف را در ورزشگاه ملت ایجاد کرده‌ایم.

دبیر هیئت گلف استان همدان تصریح کرد: 18 باکس زمین گلف شامل 9 باکس چمن مصنوعی و 9 باکس بتونی که در کشور بی‌نظیر است را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: در بازدید رئیس فدراسیون گلف از مجموعه همدان، زمین مینی‌گلف در کشور نمونه معرفی شده و دیگر استان‌های کشور برای ساخت چنین فضاهایی باید از استان همدان الگوبرداری کنند.

خادمی اضافه کرد: خوشبختانه در این مدت کم از راه‌اندازی گلف، تاکنون 100 ورزشکار سازمان‌یافته در همدان به این ورزش روی آورده‎اند.

وی از برگزاری یک جشنواره برای خبرنگاران خبر داد و افزود: به راستی که زحمت‌کشان عرصه ورزش خبرنگاران هستند و ما در هیئت گلف استان بر خود واجب می‌دانیم تا از زحمات این عزیزان در آستانه روز خبرنگار تقدیر به‌‌عمل آوریم.

دبیر هیئت گلف همدان ادامه داد: بر آن هستیم تا یک روز شاد را در برای خبرنگاران در مجموعه مینی گلف ملت فراهم آوریم و با برگزاری یک جشنواره آنها را با این ورزش زیبا و مفرح آشنا کنیم.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: آموزش رشته گلف برای خبرنگاران رایگان بوده و آنها می‌توانند در تمام روزهای سال از امکانات مجموعه مینی‌گلف همدان بهره‌مند شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار