توقف ساخت فیلم زندگینامه سرداران شهید البرز

کد خبر: ۶۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 27 July 2015

رئیس حوزه هنری استان البرز از توقف پروژه ساخت فیلم بلند زندگینامه سرداران شهید البرزی خبرداد .
عبدالحمید قره داغی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه البرز، اظهارکرد: ساخت فیلمی بلند از زندگی پنج نفراز سرداران استان البرز پروژه‌ای قدیمی است که از چند سال پیش پیگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: فرایند ساخت این فیلم تا مرحله جمع‌آوری اطلاعات، مصاحبه و نوشتن فیلم نامه پیش رفته است ولی متاسفانه به علت مشکلات اعتباری فعلا قادر به تصویربرداری این فیلم نیستیم.
وی افزود: درحال حاضر ساخت این فیلم بلند سینمایی متوقف شده ولی امید است با تزریق اعتبار لازم به زودی مرحله تصویربرداری آن آغازشود.
قره داغی ادامه داد: ساخت فیلم سینمایی بلند به امکانات و اعتبار زیادی نیاز دارد که تامین آن به تنهایی از عهده حوزه هنری برنمی‌آید. 
قره داغی ابراز کرد: استان البرز سرداران شهید مطرحی دارد که دردوران هشت ساله جنگ با رشادت‌های خود در عملیات‌های مختلف مانع از پیشروی دشمن به مرز کشور شدند.
رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: شناساندن شهیدانی که با نثار خون خود امنیت کنونی را به کشور هدیه کردند به مردم به ویژه نسل جوان ضروری است.
این مسئول یادآورشد: هرکس به فراخور توان خود باید از اندیشه و یاد و نام این شهیدان پاسداری کند و اجازه ندهد که آرمان‌های آنان به فراموشی سپرده شود.
وی در پایان گفت: بدون شک استفاده از زبان هنر به ویژه فیلم نقش موثری درتحقق این هدف خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار