ارائه‌ رایگان خدمات دندانپزشکی به روستاها

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بابیان اینکه خدمات دندانپزشکی گران‌ترین و پرهزینه‌ترین خدمات درمانی محسوب می‌شود و دسترسی مردم و به‌ویژه اقشار کم‌درآمد و محروم به آن کمتر است، گفت: در این طرح که تاکنون در ۳ روستای «میان گران»، «سردوران»، و «تازناب» انجام‌شده خدمات دندان‌پزشکی به‌صورت کاملاً رایگان ارائه‌شده است.
کد خبر: ۶۸۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ 19 November 2018
مومنعلی دارابی از اجرای طرح وارنیش فلوراید برای ۱۷ هزار دانش‌آموز زیر ۱۲ سال نهاوند خبر داد.

به گزارش مهر، دارابی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های تحول سلامت دهان و دندان و افزایش ارائه خدمات دندانپزشکی؛ کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان به روستای محروم «سردوران» اعزام شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به اعزام این کلینیک سیار به روستا‌های «دره ابراهیم» و «گردیان» طی فردا و پنجشنبه هفته جاری گفت: تاکنون این خدمات برای بیش از یک‌صد دانش‌آموز زیر ۱۴ سال، زنان باردار و شیرده مناطق محروم، صعب‌العبور و عشایری بدون اخذ هیچ‌گونه وجهی انجام‌شده است.

وی در ادامه به ارائه خدمات فلورایدتراپی در مدارس شهر و روستا برای دانش آموزان زیر ۱۲ سال اشاره کرد و گفت: این طرح طی چند سال گذشته با همکاری آموزش‌وپرورش هر شش ماه یک‌بار و طی دو نوبت اجرا می‌شود.

دارابی با اشاره به اینکه حدود ۱۷ هزار دانش آموزان از این خدمات به‌صورت کاملاً رایگان بهره‌مندمی شوند، گفت: هزینه آزاد این خدمت برای هر مرحله بیش از ۱۰۰ هزار تومان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار