دومین یادواره شهدای شیمیایی گیلان در رشت برگزار می‌شود

کد خبر: ۶۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 29 July 2015
خبرگزاری تسنیم: دبیر یادواره شهدای شیمیایی استان گیلان گفت: دومین یادواره شهدای شیمیایی استان گیلان، مردادماه امسال برگزار می‌شود.

ولی طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای شیمیایی استان گیلان، 10 مرداد ماه امسال در مهدیه رشت اظهار داشت: این یادواره توسط هیئت انصارالشهدا شهرستان رشت و با همکاری و مشارکت سپاه ناحیه مرکزی رشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و ستاد کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی مطلق که استاد حوزه و دانشگاه در قم است به عنوان سخنران و حاج مهدی سلحشور از مداحان مطرح اهل بیت کشور به عنوان مداح در این مراسم حضور خواهند داشت گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این‌گونه مراسم‌ها، یاد و خاطره شهدای گیلان به ویژه شهدای شیمیایی را زنده نگه‌داریم و این شخصیت‌های بزرگ را بیشتر به جوانان معرفی کنیم.

دبیر یادواره شهدای شیمیایی استان گیلان با بیان این که همه ما باید سعی کنیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در زندگی خود از شهدا الگو بگیریم و مانند آنها پشتیبان ولایت فقیه باشیم بیان کرد: باید تلاش بیشتری برای توسعه این‌گونه مراسم ها انجام شود و ما نیز تمام سعی خود را انجام می‌دهیم تا به وظیفه خود عمل کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار